KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年5月30日 星期日

[閒聊] 疑難雜症

@留言請按我@

13 則留言:

  1. Plz write about "I Love Hong Kong 2013" location. The tea house, is it Mido tea house at Yau Ma Tei???



    ---------------------
    PLZ写的“我爱香港2013”的位置。茶馆,茶馆御堂在油麻地??

    对不起,非中国籍

    回覆刪除
  2. Thank you so much, may i ask another question. Where is this in Hong Kong?

    https://lh5.googleusercontent.com/-9CQiicRp92E/UePJ9JTBVaI/AAAAAAAAAFg/EtUfKQlzUzQ/s800/24.JPG

    谢谢你这么多,我可以问一个问题。
    这哪里是在香港吗?

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 近年古裝劇如果沒有特地去橫店(如大太監)的話,多數在只留在香港荔枝角公園取景。

    回覆刪除
  5. 你好犀利!😱😱
    可唔可以借問聲,谁家灶头钟国栋整日吃宵夜过大排档係边度?

    回覆刪除
  6. @hui xiaojia

    這齣劇太久,我已經忘了,有圖又或者第幾集出現嗎??

    現在大排檔取景大多數去"馬坤記"和"合興",這兩間的機率還蠻高的,先找找看吧。

    回覆刪除
  7. @kkground 唔该晒,啱啱香港番嚟,跟住你介紹嘅幾個地方,真係好有fu,超钟意你嘅blog。 XD

    回覆刪除
  8. 你個blog好正啊
    我都係search四個女仔搵到黎
    今晚第16集最後一幕Brittany同Hanson去果間餐廳 我見佢影到出面好似係"世瑛大廈"(見到"瑛大"兩個字)? 但未知道係咩餐廳 因為我都想搵番

    回覆刪除
  9. @Tung Mak

    我睇完果集啦(我好少追劇追得咁貼XD),search左一輪,暫時沒有頭緒。

    我會留低d CAP圖,日後有可能會再出現同一間餐廳,如果搵到ge話,再話俾你知。

    回覆刪除
  10. @Tung Mak

    我搵到啦!!

    係Oui French Private Kitchen,原來之前第六集就出現過,可以去餐廳ge FACEBOOK睇下!

    回覆刪除
  11. please update more TVB location that they record , restaurant ...thank you so much

    回覆刪除