KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年2月23日 星期三

[FACE周刊第196期] 初出茅蘆 無綫妹妹發圍 依家女 TB look通殺

無綫花旦唔係佘詩曼就係楊怡加胡杏兒,位位過 3張仲要扮 18、 22好難頂。好在最近無綫終於多咗班後生新鮮女做吓細妹乖女角色,件件青春總算睇得吓。
好似晚晚播嘅《依家有喜》,做米雪女嘅暉暉(林秀怡),雖然外形男仔頭但夠晒幼齒兼天真, 19歲女影相帶埋阿媽監場堅係純女;另一位早排喺《巾幗裊雄》做少女版四奶奶的蔣家旻更加係索女多人錫。
睇電視都要講新鮮感, TVB係時候發掘多啲新女啦!

林秀怡天水圍慳妹

林秀怡喺元朗天水圍公屋長大,拍過一次拖咁大把,她說:「我中四、五嗰陣同同班同學拍過拖,之後唔知點解大家冇搵就散咗, TVB雖然多靚仔,不過靚仔唔會睇中我啦!」

林秀怡之前喺《女人最痛》入面演肥妹大小姐,最近於《依家有喜》再做米雪女,又拍住巨星幫胡鴻鈞拍無綫 iPhone App廣告, 19歲剛喺藝訓班畢業嘅新女算多機會。

增肥博撈

林秀怡多嘢撈只因乜都肯做,連港女大忌變肥妹都冇所謂:「我之前拍《女人最痛》做肥妹增咗 10幾磅,拍《依家有喜》就將跟咗我好多年嘅長頭髮剪短,公司想我中性啲,我梗係鍾意啦,我想學楊怡咁型女啲,我又唔係靚女,要更加努力,同胡鴻鈞拍廣告,佢哋都係因為我乜都肯做,先畀機會我咋。」
19歲妹妹仔識諗,最難得係肯聽阿媽話,元朗長大、現居天水圍公屋嘅林秀怡一啲物質港女惡習都冇。林媽媽話:「 3年前我同佢阿爸離咗婚,之前喺惠康做收銀。秀怡好乖 o架,平時都唔會亂買嘢,佢着嘅衫都好平,話舒服就 ok喎!」林秀怡續說:「係呀!着衫冇乜所謂,襯咪得囉,我今日對鞋都等咗 3個月到大減價先買,有一次化妝姐姐問我做咩着來着去都係同一件外套,我先知原來出騷連續着同一件衫唔係咁好咋!」
咁慳家,啱晒啲淘寶宅男口味喎!

先增肥
林秀怡於去年《女人最痛》中飾演肥妹學人減肥,戲分唔多但仍願意增肥 10磅:「我之後都減得好辛苦呀,難得監製搵我,梗係搏命做啦!」

再剪髮
增完肥,林秀怡於播影中的《依家有喜》中又要將由細留到大嘅長髮剪咗:「公司想我中性啲,我都好鍾意!」

父母三年前離異,明知阿媽持家困難,所以林秀怡平時買衫都唔會亂使錢:「我由細到大所有衫褲鞋都喺元朗買,好似我隻麵包超人手表,要 120蚊,表咋喎,好貴呀,不過我覺得自己好似麵包超人,所以貴啲都買啦!對鞋都超貴,原價$1,000,我等足 3個月半價先捨得買咋!」

群妹起革命

無綫要搵新血,大班新鮮女排隊等攝位,其中選過 07年港姐的黃智雯更將於重頭劇《飛虎》中,再次孖住大隻羅仲謙做第二女主角,到時真係要畀足眼力?實呀!

黃智雯升呢女主角

喺去年套《搜下留情》飾演羅仲謙男友仲傳兩人堅拍拖嘅黃智雯, 07年選完港姐後喺無綫浸足 4年, 28歲女有機會升呢做第二女主角:「多謝公司畀機會啦,我同羅仲謙好兄弟嚟 o架,咁啱再合作啫,點會傳緋聞!」

丁樂鍶腸粉變助手

09年喺無綫畢業後做過美味天使「腸粉」的丁樂鍶, 23歲女最近喺播放中嘅《隔籬 7日情》同《魚躍在花見》中都有份演出,喺拍攝中嘅《心戰》中角色亦愈嚟愈重,她說:「《心戰》我做秋官助手,臨尾 5集戲分好重,有戲演 o架,我唔心急做女主角嘅,慢慢做學吓嘢先啦!」

關婉珊做女最掂

08年加入 TVB後一直都係做秘書或者主角身邊同學角色, 26歲女最近喺《仁心解碼》做方中信乖女終於被人留意,亦在未出街套《點解阿 Sir係阿 Sir》中做學生妹。

少女四奶奶蔣家旻:好想去台慶!

因為自細成日發白日夢,所以媽咪搵師傅幫佢改名做蔣家旻,話希望佢踏實啲喎!
化粧: Zurica Chow
髮型: Leo@ O4 Osmosis

《依家》妹林秀怡,乜都肯做終於攝到位,同樣經常飾演阿妹兼主角童年嘅蔣家旻,最近亦開始捱出頭。佢話最希望攞「飛躍進步女藝員」,不過第一目標就係可以出席台慶亮燈:「就算企喺山頂邊,我都想去吓!」

堅持等運到
07年應徵做 TVB,同期仲有一蚊 Joe游莨維,可惜之後 TVbeople冇影。阿爸做物流、阿媽做文職的蔣家旻說:「嗰時阿媽鬧我日日喺度 hea,佢鬧咗我一餐 o架,不過我想再試吓先!」

21歲蔣家旻係獨女,父母想佢踏實,不過蔣家旻中五畢業後就即刻填 form做 TVbeople,可惜簽約後成個月先得一個 job,搞到同阿媽炒大鑊,?家同無綫係包騷合約,計埋每月人工仲低過 7千,佢話:「如果可以加人工就好,份糧除番 12個月, 7千都冇,好在我夠慳,日日返屋企食飯。」

演迷幻妹除衫

蔣家旻喺《巾幗》做少女版四奶奶,嚟緊喺新劇《天與地》中,蔣飾演佘詩曼少女版,她說:「其實我本身已經夠年輕,所以冇必要再扮細個,太過嗲聲嗲氣反而唔自然呀!」

蔣家旻之後入咗訓練班,大部分角色都係做主角少女期或者細妹,包括《巾幗梟雄》四奶奶(鄧萃雯)童年,《鐵馬尋橋》向佐細妹。「可能我細粒啦,似人阿妹,最近喺《法證先鋒 3》我做啪丸妹,仲有場戲要我一路扮 wing、一路除衫。其實我最想去台慶亮燈,不過要俾無綫簽咗經理人先可以出席 o架,我哋係包騷藝員冇得去,就算要我企喺山頂邊,影唔到我都唔緊要。」努力啦,終有一日可以企正中間嘅!
蔣家旻做細妹入型入格, TVB大班藝員亦當正佢係細妹攬頭攬頸 friend到震,她說:「馬國明有次仲走埋嚟同我講:『我哋間錄影廠都冇女嘅,不如你過廠啦』,個個都好錫我 o架!」馬明撩女仔好大膽喎!

小生揀女

無綫肯捧新女唔只觀眾有眼福,其實對班小生嚟講都係好事,起碼唔使次次熟口熟面冇厘火花,其中馬國明成日撩蔣家旻玩梗係激讚蔣有前途啦!

馬國明︰蔣家旻好得意,佢唔會遲到,有潛質呀!

王浩信︰我撐黃智雯,佢做咩角色都得,佢跳舞好叻 o架!

羅仲謙︰梗係黃智雯啦,其他都冇合作過。

http://bbs.ent.163.com/bbs/tvb/198465845.html

沒有留言:

張貼留言