KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年2月3日 星期四

[壹周刊第1091期] 黎耀祥飽過劉華


劇情講黎耀祥激嬲劇中老婆胡定欣同埋個女,於是搵張可頤陪佢一齊行玩具店買禮物氹番個女,問黎耀祥之後會唔會同張可頤發展婚外情,佢話要保密,唔講得住!

無綫新劇《法證先鋒Ⅲ》上個禮拜五(一月廿八日)响九龍灣拍攝外景,因為佘詩曼受傷辭演,臨危受命頂替做女主角嘅張可頤當日亦有埋位,唔介意執二攤,專登剪短髮配合角色嘅可頤仲話等咗七年終於可以再同黎耀祥拍劇。
「我哋之前合作過《楚漢驕雄》,七年後嘅今日祥仔已經變咗視帝,黐住佢可能我運氣都好啲!」
好似執到寶咁,張可頤仲開心到踢爆黎耀祥顧住減肥,唔肯陪佢一齊食飯:「我見佢食得一條蕉,再飲咗碗湯咋!辛苦過啲女明星呀!」
秘密大公開,黎耀祥解釋:「我拍《義海豪情》其實瘦咗十幾磅,不過我太易肥,唔節食唔得啦!而家淨係可以飲湯同食蕉。(怕唔怕開工頂唔順?)猩猩咁大隻都係食蕉啦!劉華長期唔食飯都得,我冇六嚿腹肌之嘛!」嗱嗱嗱!劉華話自己有食飯 o架!詆譭劉天王,黎耀祥你又唔乖嘞!




係女人都貪靚,張可頤無時無刻都會叫工作人員補妝補唇膏,高清年代,無辦法。


有小妹妹 fans嗌合照,張可頤即刻踎低影番張靚相。

黎耀祥都有 fans,不過,係師奶,拍咗咁多年電視劇,果然做到師奶殺手。

沒有留言:

張貼留言