KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年2月3日 星期四

[新聞] 祥仔雯女冧莊帝后兔氣揚眉

旺足兩年的冧莊視帝視后黎耀祥和鄧萃雯,在大年初一宣佈繼人氣劇集《義海豪情》後將第三度攜手合作。不過,雯女與祥仔今次並非合作拍劇,而是一起拍攝保險廣告搵真銀。祥仔希望今次與雯女首度時裝 look拍檔能起化學作用,吸納更多搵銀合作機會,實行兔年賺個盤滿缽滿。

今日大年初一,視帝黎耀祥和視后鄧萃雯齊祝本報讀者兔年旺足全年,身體健康,萬事勝意。儘管祥仔近日忙於拍攝無綫新劇《法證先鋒 III》,雯女也忙於出席佈道會,但二人日前仍抽空為本報拍攝賀年照,祥仔舞獅時,雯女在旁打鼓,合拍非常。

前年祥仔與雯女在李添勝監製的《巾幗梟雄》中首度合作,結果為二人贏了人生首個視帝視后殊榮,至去年原班人馬再次合作《巾幗梟雄之義海豪情》,竟又再次為二人事業帶來另一高峯,齊齊冧莊做視帝視后,旺足兩年。


冧莊視帝視后的黎耀祥和鄧萃雯,祝本報讀者全年暢旺,萬事勝意。


醒獅頭約重 15磅,令祥仔舉到手軟。


《義海豪情》令祥仔與雯女兩度奪最佳男女主角獎,為二人事業帶來另一高峯。資料圖片

合拍廣告財源滾滾

問雯女會否再跟祥仔合作拍劇,她說:「我估短時間內都唔會,因為我想試嚇跟唔同對手合作,多啲新火花,對觀眾嚟講又會有新鮮感。」雖然難再見到二人合作,但原來這對好拍檔近日已秘密地第三度合作。雯女說:「係幫一間保險公司拍廣告,雖然過去兩年我哋好多時都會一齊出 function,但一齊拍廣告都係第一次囉。」

祥仔說:「之前兩次同雯女合作唔係民初就係 30年代,今次第一次係時裝,而且仲係我哋第一次合作拍廣告,真係幾難得,所以今次酬勞反而冇乜所謂,唔係我考慮接唔接嘅因素,因為個廣告客戶用我哋兩個拍已經開支好大,反而係我見未試過,覺得幾新鮮、幾得意,可以畀大家睇嚇我哋合作嘅時裝 look,所以作為一個新開始試嚇,希望起到化學作用,分分鐘其他客戶見到出嚟效果幾好,陸續搵我哋拍住做都唔定。」


繼《義海豪情》後,祥仔與雯女將再度合作,不過今次只是拍廣告而非拍攝電視劇。劇照


祥仔新年期間偕老婆到大馬及美加做騷搵銀,幸囝囝正橋未有半句怨言。資料圖片

祥仔珍惜搵錢良機


祥仔由年三十忙到年初十,不放過銀機會。

不過,雖然今次只是拍廣告,且又是時裝版本,但祥仔笑言賺得一點也不輕鬆,一分一毫也得來不易。祥仔說:「嗰日拍咗 15個鐘,由上晝 9點拍到凌晨 12點至收工,拍咗 10條不同版本嘅廣告片,個妝同個景要轉成 10幾次,仲辛苦過拍劇。嗰日拍到凌晨 12點之後我仲要即刻趕返公司開廠拍《法證》,真係攰到唔識點形容!」

今個農曆新年,祥仔如去年一樣沒有「收爐」,繼續由年三十晚做到年初十,而且為搵銀連續兩年未能跟囝囝一起過新年。祥仔說:「年三十晚先去大馬做騷,跟住年初一返嚟即刻轉機去美加巡迴演出,差不多初十先至返嚟,因為個仔初十要返學,跟唔到我哋兩公婆去。」連續兩年未有陪囝囝過年,囝囝可有怨言?祥仔說:「佢冇,搵食艱難,個仔都明白爸爸工作都係為咗個家。趁家時勢幾好梗係搵得就搵啦,雖然我身心好攰,但有嘢唔通唔做咩!我相信出年未必有咁多機會,出年又會輪到第二個 o架啦!我入咗行咁多年,都好明白喺呢個圈嘅遊戲點玩。」

雯女重視家庭團聚


雯女今個農曆新年跟往年一樣,都是提早收爐跟家人共敍天倫。

祥仔新年繼續忙碌搵銀,雯女卻剛剛相反,趁農曆新年跟家人共享天倫。雯女說:「其實我今年同舊年過年完全一樣,都係一早收爐,同屋企人一齊過。之前我忙住做嘢同埋做佈道會,冇乜時間陪屋企人,新年正好係個機會。」

攝影:林德雄
服裝:裕華國貨
場地:陸智夫國術總會
髮型: Kelvin Koo of hair(鄧萃雯)、 Ivan Lee of Headquarters(黎耀祥)
化妝: Omix B(鄧萃雯)



花絮: Julia笑老公「不舉」


Julia資料圖片

黎耀祥當日與鄧萃雯拍攝賀年照,身為賢內助的祥仔老婆 Julia全程陪伴在側。雖然當日祥仔只是作狀舉起獅頭影相,並非真的要他把獅頭舞來舞去,但因為要長時間舉起一個約 15磅重的大獅頭,令祥仔大吃不消,幾度搞到「不舉」。

不容失威撐得住

最搞笑是 Julia見到老公「不舉」時還哈哈大笑為祥仔打氣說:「唔緊要,叫佢舉多啲啦,佢平時冇乜點運動,等佢舉多啲當做運動啦。」在旁的雯女見狀亦忍俊不禁笑到肚痛,為免在真老婆和假情人雯女面前失威,祥仔只好繼續頂硬上。

(蘋果日報)
http://www.tvbchannel.com/zh-hk/wayne-lai-sheren-tang-year-of-the-rabbit.html

沒有留言:

張貼留言