KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年2月23日 星期三

[新聞] 草蜢三子「鬥嘴」 黎耀祥王敏德「鬥型」

「草蜢」為無線主持新節目《華麗明星賽》前晚進行錄影,「草蜢」為配合主題均以金光閃閃打扮上陣,更會陸續出動私伙和鑽飾,一於靚到絕登場,當晚他們分別請來老友助陣,被邀嘉賓有袁詠儀、伍詠薇、黎耀祥、王敏德。  

「草蜢」三子未開始錄影便先「鬥嘴」,今次他們各自邀請嘉賓,阿智請靚靚,傑仔請伍姑娘,其他兩個便是阿細邀請,阿智取笑蘇老闆要請兩個嘉賓,怕他們不夠份量,傑仔笑言已預計三人遲早吵架。三子首次擔任主持坦言心情緊張,錄影開始時先玩「明星甫士王」遊戲,各人隨著音樂的節奏要在錄影機的鏡頭前擺甫士鬥型,最搞笑是靚靚邊追著鏡頭,上衣邊不停滑下,最後該環節由祥仔和伍姑娘勝出。接著四位嘉賓要玩「華麗品味賽」,要從不同價格的紅酒中,選出最貴價的紅酒,不擅飲酒的王敏德便用鼻子去嗅,被靚靚取笑「將軍澳警犬呀!」王敏德遂向伍姑娘取貼士,更以帶她乘直升機來利誘伍姑娘,伍姑娘笑說:「你想死呀,我識你老婆!」結果沒有人估中答案。

(文匯報)
http://paper.wenweipo.com/2011/02/23/EN1102230006.htm ================================================
黎耀祥同林峯鬥Chok 自認偶像派

【明報專訊】草蜢為無綫主持的新遊戲節目《華麗明星賽》前晚錄影第一集,請來黎耀祥、袁詠儀(靚靚)、伍詠薇(伍姑娘)及王敏德擔任嘉賓。眾星悉心打扮迎戰,在台上鬥擺Chok樣,祥仔笑言是偶像派,講Chok與林峯有得揮。靚靚則玩得太投入,露肩上衣下滑,她急急用手拉衫顯得有點狼狽。

節目以華麗作主題,主持草蜢三子蔡一傑、蔡一智及蘇志威鬥靚衫又鬥嘴。阿傑與阿智分別請伍姑娘及靚靚做嘉賓,蘇志威的嘉賓則打孖上有祥仔及王敏德,被阿智取笑因怕不夠分量。

袁詠儀上衣下滑狼狽

節目先進行熱身遊戲,嘉賓們隨着音樂及依照號碼順序向廠內8部攝影機擺甫士,玩得甚放。祥仔甫士勁Chok,伍姑娘如模特兒般行騷,退下外套騷玉背又鬼馬伸脷扮鬼臉。靚靚因穿著露肩上衣,動作太大令上衣滑下,她急用手拉住衫有點狼狽,故她笑說:「不是身上的衫這樣,我實中晒(攝影機次序)!」結果祥仔與伍姑娘均中了7部攝影機的次序。祥仔擺Chok樣甫士投入,他笑說:「我Chok開!(是否Chok過林峯?)我想大家差不多,我現在仍是偶像派嘛!」

伍詠薇玩得放騷玉背

在等待下一個遊戲時,王敏德即興唱英文歌,祥仔見狀笑說:「等我唱《小李飛刀》頂一頂你先。」王敏德又改唱《游龍戲鳳》及泰文歌回敬,甚搞笑。

在「華麗品味賽」遊戲,要在3種價錢的紅酒中選出最貴一種,王敏德不懂飲酒只好用鼻聞,因而被靚靚取笑:「將軍澳警犬呀!」嘉賓又要考眼光選出「明日之星」,祥仔認為最重要是外表,執生能力是其次。

靚靚想生B拒人工受孕 靚靚被周刊指擇吉日想生女,她說自己每年都拜太歲,入廟一定有所求,但生子女由天定,順其自然,想享受整個過程,不想用其他方法。只是老公張智霖忙碌,並笑說:「莫非單性繁殖咩!」她坦言想生兔B或龍B。

(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20110223/saa01/mea1.txt ================================================
伍姑娘願玩唔服輸

由草蜢主持的《明星華麗賽》前晚進行首集錄影,邀得袁詠儀(靚靚)、伍詠薇、黎耀祥做嘉賓,結果由靚靚贏得十九萬元獎金獎品。靚靚錄影前揚言草蜢三子必定嗌交,果然三子為了照顧自己請來的嘉賓,不時鬥嘴。

玩遊戲時,眾嘉賓要在三杯紅酒中選出最靚、價值五萬元的紅酒,結果冇人估中,但靚靚和伍姑娘很不忿氣,靚靚揚言靚紅酒有豉油味,伍姑娘則覺得過了期,場面搞笑。

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110223/00282_013.html ================================================
為魔童添伴 拒人工授孕靚靚享受造人過程

袁詠儀(靚靚)和張智霖已有心肝椗囝囝魔童,他們一直希望為囝囝增添妹妹或弟弟。前晚靚靚錄影遊戲節目,她坦言不會靠人工授孕,希望順其自然兼可享受造人過程。 由草蜢主持的無綫全新遊戲節目《華麗明星賽》,前晚在將軍澳電視廣播城錄影,請來圈中好友袁詠儀、伍詠薇、黎耀祥和王敏德齊玩多個遊戲,其中試飲不同紅酒,估出最貴的一種,祥仔卻只貼中最便宜的一款,至於其他人也未能估中。

 
草蜢當晚請來一眾好友玩新遊戲,其中一個是試飲紅酒估價格,卻無人估中。

祥仔 Chok樣媲美林峯

 
祥仔擺甫士,他自言 chok樣拍得住林峯,但卻似足羅文。

各人又要行天橋擺甫士,祥仔十足羅文上身,相當搞笑。事後祥仔笑言對擺甫士甚有信心,問是否可 chok過林峯?他笑說:「未必贏得過佢,但絕對可以拍得住。」

靚靚行天橋時打底 tube top一度滑下,甚為狼狽。至於王敏德雖然廣東話不靈光,但不時唱歌冧觀眾;最後由靚靚贏出並奪得約 19萬元的獎金獎品。主持草蜢就表示他們錄影前已不時在化妝間頂嘴。

有報道指靚靚擇日到廟宇拜神求女,她聞言說:「一直都有求,仲有健康同財富,去廟拜神梗有所求,話我求女,好呀,承佢貴言。」

兔龍 BB與魔童合拍

不過靚靚自言不太心急,並說:「由天決定,我唔會試其他方法,自然啲。」是否要享受造人過程?靚靚笑說:「必然啦,人梗係有七情六慾,唔係上天造我哋出嚟做乜,但老公唔得閒,唔通我單性繁殖咩?」靚靚坦認希望生兔或龍 BB,因為這兩個生肖和囝囝魔童較合拍。記者笑言張智霖在外工作時,靚靚可以探望順便造人,她笑說:「佢開工喎,咁攰享受唔到 o架。」

(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言