KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年5月31日 星期二

[轉貼] 花花世界花家姐之<阿旺遇上花家姊>

香港網路大典-花花世界花家姐



2011年5月31日,高登會員*神崎次郎*提出了一個疑問,引起網民迷思,其為:「如果 阿旺娶左花麗珠做老婆,阿旺每天生活點過?? 」

而網民的建議如下:

■下一集劇名已想好 :<阿旺遇上花家姊>

■做下年台慶劇

■有網民加入歷年數位有代表性的主角人物,並設計對話如下:



旺:老婆仔,不如我地整湯圓(走音)



花:嘩!旺旺識整湯圓架?真係唔簡單呀



......幾分鐘後......



花:旺旺,我處理唔到



旺:點~解~呢~?



花:d湯圓好難整,成日痴住隻手,,



旺:下?咁點算好呀



路人甲:兩個傻既一齊整湯圓喎



旺:媽媽話 ,我唔係傻,係單純。



花:.........皎皎!佢話我傻呀!



皎:你..你做咩話珠珠傻呀!



我話你知,老豆話每個人「潛水識」都要尊重人既!



魚仔:你...你地唔好嗌交啦! 一齊食魚仔最鐘意既型哥哥壽司



漢邦:一齊黎玩陀螺呀



(此版加入阿旺、花家姐、皎皎、魚躍在花見的魚至寶、女拳的黃漢邦)



有網民表示,當閱讀數位主角的「對話劇本」時,是「D聲都係個腦度 出事!」亦有網民表示,這正是TVB膠劇入腦的表現。

沒有留言:

張貼留言