KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年5月14日 星期六

[專訪] 《娛樂onShow》:佘詩曼要搞革命?

《娛樂onShow》:佘詩曼要搞革命?



1. 佘詩曼唔做TVB親生女



2. 阿佘做「女版阿旺」壓力大



3. 阿佘唔恨再攞視后?!



4. 阿佘多緋聞:因為我靚囉!



5. 阿佘同小方離婚?!
======================================================
佘詩曼走出溫室掙扎勁


當紅花旦佘詩曼鼓起勇氣踏出無綫向外闖,日前她接受ontv《娛樂onShow》主持俞詠文專訪,分享內心掙扎及考慮,又大談在新劇中扮演「女版阿旺」的難度與挑戰!


ontv的《娛樂onShow》為你提供豐富、具娛樂性的紅星專訪,日前節目主持人俞詠文邀得佘詩曼促膝長談。一線花旦阿佘多年來在無綫主演過不少膾炙人口的劇集,不過她今年決定向前踏一大步,改與無綫簽部頭約,計劃主力進軍內地市場。一姐離巢,自然備受傳媒關注,她說:「都係繼續拍劇畀大家睇,諗咗年幾,開始覺得原地踏步咁,我覺得我嘅人生可以再豐盛啲、加多啲顏色,有勇氣去踏出溫室係經過掙扎嘅!」她表示傾約過程融洽和諧,希望新決定令自己有一番新景象。

辛苦工作收穫多

不少人認為在無綫拍劇是份苦差,97年選美後即開始投身公仔箱的阿佘直認不諱:「辛苦就梗啦,事實上體力消耗得幾緊要,但收穫都唔少。」而主演新劇《花花世界花家姐》正熱播當中,她飾演「女版阿旺」傻大姐角色,自覺有突破:「角色幾難做,拍之前失眠咗三個禮拜,有十幾種方法去演繹,但又唔可以溝埋一齊,只可以揀一兩種,我有選擇困難症,完全唔知邊種係最好,驚到要打畀導演同監製。」

阿佘表示經過不少掙扎,才決定往內地發展。



















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110520/00282_073.html
======================================================
佘詩曼拒原地踏步逃「辛」外闖


自與無綫轉簽部頭合約後,佘詩曼可謂回復自由身,不再受合約所限,早前首度亮相ontv的《娛樂on Show》,接受主持人俞詠文專訪。阿佘暢所欲言,不諱言拍劇辛苦:「辛苦就梗啦!唔係入行嗰時咁話:『好舒服又搵好多錢,仲係人都識你o架!你入嚟做啦!』事實上體力消耗得幾緊要,但收穫都唔少。」她坦言年前已萌去意,但傾約過程融洽和諧:「諗咗年幾,開始覺得原地踏步咁,我覺得我嘅人生可以再豐盛,加多啲顏色。」

踏出溫室,阿佘承認要充滿勇氣及幾經掙扎,對於離巢前後的感覺,她說:「唔覺有分別,會繼續拍劇畀大家睇,希望喺外面有一番新景象。」小生林保怡、陳鍵鋒及馬德鐘逐一離巢,問到是否一同「搞革命」?阿佘說:「其他人啲嘢唔知,聽過保怡離巢,但唔知馬德鐘同陳鍵鋒都係。」

阿佘表示年前已萌去意,久經掙扎才下離巢決定。

























(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20110520/00470_081.html

1 則留言: