KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年5月9日 星期一

[新聞] 黎耀祥拒讓家人做臨記

黎耀祥昨日由太太及兒子陪同出席母親節活動,他透露晚上與外母、外父及家人大食會慶祝,他更親自下廚煮咖喱牛腩孝敬太太。祥仔說:「母親節會掛住媽媽,她已經過身,以前會出街食飯慶祝。不過近年多數在家中食飯,酒樓爆晒好難搵位。(送甚麼禮物給外母?)封利是給她自己買。」

  說到臨時演員罷工問題,祥仔表示剛拍完《法證先鋒 Ⅲ》劇集,所以沒有任何影響,由於他拍過劇知道好辛苦,所以不會叫太太及兒子做臨記,如果親友有興趣則無妨。


黎耀祥與太太和兒子昨晚開大食會慶祝母親節。





















(星島日報)
http://hk.news.yahoo.com/article/110508/3/o7i8.html
=====================================================
黎耀祥代兒畀錢冧老婆

黎耀祥、歌手可嵐與許秋怡分別帶另一半與囝囝出席活動兼慶祝母親節。祥仔透露會下廚炮製咖喱牛腩與太太及岳母慶祝,但兒子笑言冇錢,沒有買禮物給媽咪,難怪祥仔在另一活動上揚言「無限額」讓老婆買禮物。

黎耀祥表示做臨記太辛苦,不會叫妻兒應徵。



















(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20110509/00470_022.html
=====================================================
黎耀祥拒搵妻兒做臨記

黎耀祥昨午偕太太Julia及兒子正橋出席母親節活動,談到無綫與臨時演員公司的合作出現問題,因臨時演員罷工而要招攬員工親友做「臨記」,問到祥仔會否叫親友幫手?他笑言:「我老婆同仔就唔會嘞,好辛苦o架,佢哋又唔係未睇過我拍戲,如果姨媽姑姐有興趣咪嚟試吓囉!」


















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110509/00282_033.html
======================================================
叫外賣慶祝母親節 黎耀祥怕醜 拒吻老婆


  一年一度的母親節,剛度過生日的兩屆視帝黎耀祥成為搶手貨,分別出席兩個活動,他先與周麗淇(Niki)出席「仁濟傳心傳義基金成立典禮」,再與妻兒、葉慧婷和葉文輝(啤梨)出席TVB周刊母親節午宴,與一眾媽媽慶祝母親節。雖然祥仔的媽媽已經離世,但他直言仍然很掛念她,故此叮囑所有人要珍惜眼前人。

<採訪、攝影>曉妍
  提到昨日的母親節,問到祥仔打算如何慶祝?祥仔透露買壽司外賣回家,還會親自下廚煮咖喱牛腩,祥仔說:「訂唔到位,咁多年都慣咗喺屋企食,同太太、外母慶祝。(送咩禮物畀外母?)利是,佢鍾意買乜就買乜。(6位數字?)係咁意啦!」
  至於祥仔的兒子黎正橋又送甚麼禮物給媽媽?正橋卻說:「無呀,我無錢呀!」黎太聞言就笑說:「佢儲埋好多利是錢。(祥仔煮咖喱牛腩畀你食?)佢煮畀外父食咋,不過我都訂咗阿拉斯加蟹腳畀我食。」記者要求祥仔一家合照,但兩父子竟拒絕當眾親吻黎太,祥仔笑說:「我怕醜呀!」

(成報)
http://www.singpao.com/NewsArticle.aspx?NewsID=168626&Lang=tc

沒有留言:

張貼留言