KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年5月4日 星期三

[新聞] 黎耀祥呻苦:接錯劇

黎耀祥與張可頤在新劇中原以為可輕輕鬆鬆,誰知危險動作戲連場,祥仔笑言接錯劇,可頤則大叫刺激,不過二人都對劇組的安全措施大有信心。


祥仔和可頤日前凌晨在元朗大棠為新劇《法證先鋒Ⅲ》拍攝火燒戲,劇情講述二人因查案而得罪了兇徒,於是被綁在鐵皮屋內,兇徒更欲放火殺人滅口,幸最終警方趕及營救脫險。

求逼真拒用替身

日前祥仔與可頤已在同一鐵皮屋內又曬又焗足足一日,今次更被火燒,祥仔笑言:「好難撈呀!真係接錯劇,仲以為法證喺寫字樓做吓證物研究o架嘛,點知咁辛苦!」

不過祥仔只是講笑,他當然明白有危險的場口,劇集才會更好睇。

為安全起見,現場有不少滅火用具侍候,且特技組亦在cut機後第一時間將火種熄滅,問到祥仔覺不覺危險?他坦言:「好難講,火嘅嘢冇人知,都係靠估,不過依家啲材料先進咗。(有冇替身?)冇呀!想危險啲嘛!其實只有一個鏡頭有少少危險啫,用替身出嚟效果冇咁好睇。(老婆知拍危險戲?)唔使話畀佢知,都撈咗咁多年,有咩事會同導演講做唔到,或者走先!」

安全措施有信心

另外,性格爽朗的可頤被問到怕不怕萬一有意外會毀容?她直言:「我又唔驚喎,反而覺得刺激,監製安排呢啲場面係想好睇,好似啲人覺得吊威吔辛苦,我就覺得好玩,最緊要拍出嚟好睇,場口好貴o架,我都信啲特技手足嘅安全措施嘅。」

張可頤挑戰高難度,拍劇愈刺激愈啱。




















黎耀祥與張可頤在火場掙扎,十分驚險。




















祥仔與可頤未開機不忘嬉笑一番。














祥仔又曬又焗又被火燒,大嘆難撈。

























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110504/00282_037.html
======================================================
黎耀祥接錯劇身陷火海


日前黎耀祥與張可頤深宵時分在元朗大棠為無綫劇集《法證先鋒Ⅲ》拍火燒場面,劇情講述他們因查案而遭兇徒燒死滅口。祥仔笑說:「好難撈呀!真係接錯劇啦!以為只係喺寫字樓做吓證物研究,點知咁辛苦!不過拍出嚟好睇都應該要有嘅。」問到是否覺得危險?他坦言很難估計,但現時用具已較安全,他還透露沒有安排替身,該鏡頭只有丁點危險性而已,問到老婆知否他拍危險戲?他說:「唔使話佢知,撈咗咁多年,有咩事會同導演講做唔到,或者走先!」而張可頤亦不怕危險:「幾刺激吖!有人覺得吊威吔辛苦,我就覺得好玩,最緊要拍出嚟好睇,場口好貴o架!我都對啲手足嘅安全措施有信心。」

黎耀祥與張可頤為拍攝劇集,不惜蹈火海!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

為求效果更驚險逼真,黎耀祥與張可頤親身上陣!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20110504/00470_025.html

沒有留言:

張貼留言