KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年2月13日 星期日

[新聞] 劉青雲釋曾華倩28年誤會

無綫第十二期藝員訓練班造就一班好戲之人,他們在這個演藝舞台上發光發熱,當中表表者包括金像影帝劉青雲,連同期同學曾華倩對他也有一種敬畏感,不過華倩今次大膽相約談心,沒料能將cool爆的青雲「溶掉」,華倩把冰山劈開同時,從中更「化解」了一場28年的誤會!

訓練班篇:唔認cool 坐埋一邊陪笑

82年,一班年輕人報讀「第十二期藝員訓練班」,童心未泯的他們愛玩愛笑,鬧出不少笑話,當中又有很多誤會……

曾:我成日覺得你好cool,沉醉喺自己個世界,我同吳君如、陶大宇成班人玩到好癲,你就坐埋一角!

劉:吓?我唔覺得係咁架喎!可能我怕多人,但我有陪笑架!我都有懷疑過自己適唔適合做呢行,訓練班最窮嗰時,身上得一蚊,但又唔想問屋企攞錢,惟有行路返學放學,又捱杯麵,你見我當年好多活動都冇去架。

曾:唔怪得!我哋當年流傳你得一條牛仔褲,一星期先洗一次咋!

劉:唔係喎!我有三條,不過一樣款之嘛!

曾:穿窿位都一樣?

劉:都一樣呀,其實我咁多年鍾意嘅嘢都差唔多,依家條牛仔褲都有窿嘅!

曾:哈哈哈!咁我哋誤會咗你廿八年呀!原來你真係咁專一!當年我哋算係團結,由朝對到黑,有好多開心事!

劉:係,其實我覺得自己好貪玩,當年一齊排台慶就好好玩喇。

曾:當時你睇好邊個男仔跑出?

劉:大宇就好開朗,做戲又好,話喊就喊!吳啟華就靚仔,係憂鬱小生型格。

際遇篇:勇闖影視 全靠主動

青雲個性低調,卻因為兩次做主動換來意想不到的收穫,第一次令他有機會踩入公仔箱,第二次則讓他闖進影壇。

曾:當年點解會報讀訓練班?

劉:其實係我爹哋叫我報,面試之後好耐都冇通知,我覺得冇理由唔得,於是膽粗粗打電話問,原來封信寄失咗,嗰日仲係截止,我即刻同爹哋飛的士去報名!

曾:好在你打電話咋,有時啲嘢真係整定,咁之後點解去拍戲?

劉:冇架,覺得係時候,但係一個電影人都唔識架。之後遇到爾冬陞(小寶),佢同我講《新不了情》嘅劇本,我即刻自薦,佢冇應承我,冇幾耐,電視劇《大時代》就出街,小寶覺得我得,先搵我。

曾:咁你都幾開口中!一係唔出聲,一出聲就有得着!係喇,咁你點睇依家啲電視劇?

劉:主要係技術、器材進步咗。我有睇《義海豪情》架,我係祥仔(黎耀祥)fans!

曾:我哋當時拍劇合作都算多,記得同你拍《大運河》,有句對白你要趕我走,因為你唔想我陪你死,好man!

劉:你依家仲好touching?你咪傻囉!

曾:個角色令人覺得你係好男人,話時話,我識好多人都好鍾意你,你又唔係靚仔,可能覺得你有性格。

劉:鍾意我啲角色啫!好在我多數角色都係討好嘅。前幾年我攞影帝嗰晚聽到好多掌聲,嚇咗一跳!拍戲攞獎我有試過,但真嘅又唔同,好感動!之後我去街市,有兩公婆喊晒話好戥我開心,好surprise!

感情篇:製造驚喜 老婆玩踢爆

向來甚少緋聞的青雲,與太太郭藹明堪稱圈中模範夫婦,不過他自嘲不浪漫,偶爾想搞驚喜都會被老婆識穿!

曾:嗰晚娥姐(商天娥)餐喜酒,見到你老婆望住你嘅眼神,愛到不得了!佢當你係偶像?

劉:(笑晒)哈哈!佢對眼係咁,生成一個笑樣啫,我就惡樣,日日對住真係唔覺喎。

曾:會唔會坐埋一齊成日冇嘢講?

劉:都會架,結咗婚超過十年,有時耐咗,好正常啫!

曾:唔想太太係圈中人?

劉:冇咁諗,係個人嘅選擇,不過佢真係為咗我放棄咗好多。

曾:過時過節點慶祝?

劉:我就唔慶祝節日嘅,結婚周年紀念就有慶祝吓,送吓花咁。

曾:最勁係咩浪漫招?

劉:好難畀驚喜,有次周年紀念前一日我落街,佢問我有冇帶地址,我問咩地址呀?佢即刻遞張花店嘅卡片畀我,佢識穿晒我啲嘢啦,最大驚喜都係送戒指同飾物咁囉。

曾:賺錢係咪畀晒太太?

劉:都係交畀佢管理啦,費事睇啲英文信,要逐個字查字典。

曾:決定唔生小朋友?

劉:唔喇!冇諗呢樣。

曾:我都贊成,懷胎十月好似好辛苦,但之後養仲難,係成世人嘅包袱。

劉:所以會玩吓朋友個BB,佢哋都羨慕我好free架!

後記:怕糟質唔慣受訪

平日寡言的劉青雲談起往事即滔滔不絕,他解釋甚少接受訪問的原因:「一段感受點可以講咁多次?」令華倩大感榮幸,high爆的她影合照時更不停在青雲身後整古做怪,青雲即笑說:「一出嚟就畀你糟質,知我點解唔出嚟啦?」老朋友敍舊,有說不完的話題,也令餐廳充滿歡笑聲!

採訪:立影

攝影:黎志輝

場地:Grand Central

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110213/00282_020.html

影片-華倩誤會28年 青雲釋不洗褲之謎
http://tv.on.cc/index.html?s=4&ss=20&i=OEN101208-3555-201M&d=1298599549

沒有留言:

張貼留言