KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年2月11日 星期五

[忽然一週第811期] 為追慈姑椗狂補 黎姿暴脹 20磅


2011年 2月 140磅發脹包包面
深居簡出的黎姿,年卅下午與助手到銅鑼灣利園商場 shopping。記者見她面龐發脹,身體圓潤,差點認不出來。

黎姿自從嫁給商人馬廷強後,專心造人,希望盡快能為夫家開枝散葉。至去年 7月,黎姿終誕下孖女家蔚和家鎂,令馬家上下非常欣喜。
雖然黎姿曾表示老公仔女都錫,但傳統觀念很重的她,仍希望盡快為老公追個「慈姑椗」。所以黎姿產女半年仍無意修身,近日更積極補身增肥,準備再做媽媽。據知馬生吩咐工人,每日輪流煲花膠、冬蟲草和燉雞湯給黎姿狂補,令她極速暴肥 20磅。
年三十( 2日),本刊拍得脹爆黎姿在銅鑼灣利園商場 shopping,買新衫俾囡囡過年,認真廿四孝!

現時主力相夫湊女的黎姿,仍要打理細佬 Cosmax+美容中心的業務,但由於公司已上軌道,她每星期只返回公司一次,其餘只會以電話遙控。深居簡出的黎姿,全副精神放在家庭上,幾近足不出戶。
不過為了幫孖女添置過年新衫,黎姿年三十( 2日)下午 3點,與助手現身銅鑼灣利園商場。本刊記者發現曾經 fit爆,有「愛美神」稱號的黎姿,猶如吹氣公仔,面珠比剛生完時更脹爆,連記者都差點認不出來!之後黎姿逛了四、五間童裝店,狂掃內衣、裙仔、飾物。其間黎姿發現記者,仍心情大好保持笑容,之後便乘座駕回家,相當深閨。


老婆,你真抵錫!(設計對白)


孖女在黎姿的悉心照顧之下,現在已肥肥白白,新年前有人目睹她帶了孖囡和 3個工人,在尖沙嘴 The One行街 shopping。


全程揀 BB衫
黎姿可說是賢妻良母,當日她全程揀 BB衫,並沒有為自己添置新衣,揀衫時面上總掛着幸福笑容。





黑褸遮粗腰
黎姿做了母親後,打扮沒有以前講究,當日黎姿上身穿了黑色冷衫和名牌羽絨,下身配了黑色 legging,非常 casual。


買完即閃
發現記者後,黎姿即返回座駕。

日日飲雞湯

據知黎姿極速脹爆,是為了盡快為老公追仔。因此近來不斷進補,致令面形變包包面。知情人士說:「黎姿( GiGi)以前係好貪靚,但自從結婚生咗孖女之後,所有嘢都以老公囡囡行先。雖然佢好感謝上帝送咗孖女俾佢,本來可以收工唔生,但佢知老公好想有個仔,為咗?老公開心,佢決定搏多個。黎姿都知道自己年紀唔細,但想先試自然方法懷孕,如果唔得,就好似上次咁,搵婦科聖手何永超做體外植入胚胎。但大前提係要補番好身體,先可以迎接小生命。馬生見老婆咁為自己,即刻搵個有經驗中醫,又訂咗好多花膠、冬蟲草、鹿茸和人參等等,日日煲唔同雞湯俾老婆補身。因為馬生覺得,老婆就算生唔生,都要 keep住身體健康。」

請教好友

黎姿希望以自然方法佗仔,所以不時向好友,如剛懷男嬰的徐子淇和剛誕下雙胞胎兒子的蔡加敏取經。知情者說:「子淇教佢由飲食開始,女性食多啲含鹼性高嘅食物,好似含鹼性礦泉水同寶礦力,老公就要多食肉;又要佢驗排卵期,跟『清宮生男生女圖』行房,黎姿都有記住。」
不過無論是人工受孕定自然分娩,上胎開刀分娩的黎姿,至少在兩個月後才適合懷孕。希望今年 39歲的她可以在 40歲前再傳喜訊,不讓 40歲產下囝囝 Jayden Max的李嘉欣專美!

補身三寶

黎姿煲湯材料主要是冬蟲草、花膠和雞。冬蟲草滋補肺腎,能提高人體細胞免疫功能。花膠則有豐富的膠質及蛋白質,滋陰養血。至於雞有高蛋白質,補中益氣、強筋健骨,有活血功效,對產前產後婦女都大有補益。

由瘦變肥


2008年 3月 105磅
「愛美神」向來是黎姿的稱號,懷孕前黎姿身型 fit爆,只有 105磅。


2010年 6月 160磅
產前一個月黎姿仍要到細佬的美容公司巡視業務,由於她腹大便便,體重達 160磅,需要由 2個工人扶着。《蘋果日報》圖片


2010年 7月 140磅
產後 6日的黎姿出院時,除了肚皮細了外,全身仍是肥嘟嘟。《壹週刊》圖片

2010年 9月 120磅
兩個月後,黎姿首次產後露面,當時她比 7月時瘦了不少,想不到最近 1月又翻脹 20磅。

撰文:娛樂組
攝影:蘇銘賢

沒有留言:

張貼留言