KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2015年8月20日 星期四

[新聞] 黎耀祥兩公婆恨抱孫

無綫藝人黎耀祥向來人緣甚佳,日前,他就應富豪酒家老闆翁生(翁仰光)的邀請,出席其愛孫的百日宴,祥仔坦言:「翁生不嬲都好錫我哋,成日都會搵我哋食飯、傾偈,特別佢今次抱男孫,我知佢係潮州人,添個男孫真係好開心,見佢同翁太嗰日都好開心。」問到祥仔及太太會否都恨抱孫時,祥仔笑言:「我老婆不嬲都鍾意細路仔,都想快啲抱孫,不過我個仔又仲細,但如果我哋生多個仔,年紀又好似大咗啲,驚力不從心,所以想有小朋友都係等個仔娶老婆先,我老婆都話,如果佢有埋孫湊,咁人生就完美。」

































(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20150820/00282_026.html

沒有留言:

張貼留言