KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年8月2日 星期一

明星餐廳-尖沙咀-甜品mama

地址:尖沙咀金巴利道96號地舖
營業時間:星期一至六12:00-01:00;星期日14:00-01:00
老闆:楊證樺
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=39044



================================================
[忽然一週第812期] 藝員出路 無綫藝員仔開舖求生

在剛過去的無綫台慶頒獎禮,金牌監製李添勝公開力讚在《義海豪情》飾演日本軍官的楊證樺,為演好只有 9句對白的戲份,竟狂練日文 3日;但同時,卻揭示了無綫普通藝員的苦況。


其實這類藝員仔,每月平均只有萬多元薪酬,僅足以餬口。為了殺出血路,有藝人選擇用畢生積蓄創業求生。楊證樺除了搞糖水舖,又搞網上團購生意,每月竟可勁賺 62萬。不過港男黃長興開了法國餐廳半年,日開 13小時才開始有微利,但總好過在娛樂圈浮沉,虛耗光陰做霉星。



靠陳豪翻身



去年《義海豪情》掀起全城煲劇熱潮,加上獲添哥一讚,令大配角「宮崎隊長」楊證樺( Man)人氣急升,有機會在新劇《你們我們他們》其中一個單元做男主角,演技備受肯定。

但想不到做了十多年布景板,專扮古惑仔、強姦犯的他,現實中卻是糖水舖及網上團購公司老闆。去年底,陳豪被拍得夜會新女趙希洛,事發地點正是他揼本 60萬、於尖沙嘴開設了年多的糖水舖「甜品 MaMa」。

「我開呢間舖要多謝陳豪,佢同朋友開咗『甜姨姨』糖水舖,有次佢嘅生意拍檔叫我開間試吓。我見佢哋由細舖做到大舖,喺天后咁大競爭都站得穩陣腳,咪借用佢哋啲技術開舖。」

搞團購網站




楊證樺現時是 TVB基本合約藝員,月薪只有過萬,僅僅維持到日常開支。難怪他年多前用積蓄盡地一煲搞生意。「其實我真係唔想等運到,我係鍾意拍劇,但唔係日日有工開,咪利用空檔搞小生意。」

為了應付日常開支,從前他堅守慳家原則,閒時到餐廳食廿多元的碟頭飯,到外地旅行亦選取有親友贊助機票同酒店的泰國。不過「慳得一蚊得一蚊」之餘,亦要緊貼行情,先有機會成功。約半年前,楊證樺與兩位老友留意到「網上團購」在外國興起,即夾份投資百萬搏一鋪,在港開設「 BeeCrazy」團購網,發展另一門生意。想不到短短 7個月,營業額已由幾十萬,發展到現時的數百萬,上月除了翻本外,亦開始賺錢。兩門生意令他每月賺 62萬,相當和味。

生意漸上軌道,問他可會索性離開無綫,他卻說:「我好鍾意演戲,總之一日有人搵我拍戲,我都會繼續演好佢。」有資本做後盾,即使繼續做大茄,楊證樺亦樂此不疲。
http://bbs.ent.163.com/bbs/tvb/198006897.html

沒有留言:

張貼留言