KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年7月2日 星期一

[新聞] 黎耀祥 得「宇」恩果 千年記


陶大宇與黎耀祥相識十多年,這份兄弟情誼建基於2000年二人合作之《影城大亨》,祥仔借今次與大宇摸酒杯底,娓娓道來當年得陶大宇協助而銘記在心等不為外人知的事,對祥仔照顧有加的大宇,則認為對方雖比自己年少,但其高EQ卻可彌補他情緒上的缺失。


黎 = 黎耀祥 陶 = 陶大宇

陶:祥仔,你兩屆視帝,我的確好戥你開心,要我形容對你贏到呢兩個獎嘅感覺,兩句說話:「心服口服、得來不易!」

大宇關照齊登台


黎:多謝!多謝!其實我都好珍惜今次同你敍舊機會,可以飲少少酒,大家摸吓酒杯底傾心事,對你以前關照我嘅種種,我仲銘記在心!當年合作《影城》日日相對,拍咗六、七個月時間,每朝開工,你買咖啡總會預我一份,2000年我喺廣播道買樓,都搵你問意見,你買「波子」(Porsche保時捷),我又會叫你揸返嚟影廠一齊欣賞,又試過一齊炒股票,一齊「賴嘢」……哈哈!總之大家一齊經歷好多,交往好密切,經常噓寒問暖!拍完個劇好唔捨得,每次都想見番你呢個阿哥!



陶:其實我都有好多人生道理要請教你,而你又畀到答案我,雖然有啲似是而非……哈哈!加上當年我都幾火,好忟憎,睇唔過眼就爆……不過,我兩個從未鬧過交,我發洩後又冇事!



黎:我仲記得,當年一齊做騷又送呔給我,就連我買樓時,可能你知我「唔掂」……喺內地登台都預我一份,將自己騷錢都分一半畀我,你仲記唔記得?



陶:哦……嗰次正好遇上一位老闆搵我到內地登台,我同老闆提議多一個藝人,但對方話唔使只要我一位,我為咗想同你一齊演出,我就同老闆講:「我送多一位藝人畀你搞氣氛,人工照舊!」當時我仲問你:「祥仔,你平日登台收幾多?我照畀你,一齊上嚟玩吓!」咁我就將我自己嘅酬勞部分分畀你,多、少幾萬收入對我嚟講其實冇太大分別,但我好開心,大家可以一齊唱吓歌、玩吓又當去旅行!



將情緒用於角色

黎:大宇哥你咁重情,每次起、居、飲、食你都照顧我……



陶:我仲記得拍《影城》時,我連你着嘅襪都幫你買……當時我哋喺影廠排戲,睇見你着嘅襪釘住牌,但個劇係六、七十年代,戲服又係吊腳褲,為配合戲劇背景,我跑咗去買了半打白襪畀你開工用。不過,只限買襪,底褲就留畀你老婆買!



黎:係喎……當時我仲以為對襪拉高唔太覺眼,但你就睇得好細心!



陶:可能我係處女座,凡事都追求完美,所以我對拍戲,每遇到睇唔順眼就會上火……



黎:連我對襪你都咁留意,證明你好細心,難怪拍戲你會咁躁!因為拍戲實在太多細節,外間誤會你發脾氣,其實你係追求完美,反之我就比較睇化,因為我習慣呢行嘅遊戲規則,你發脾氣,對件事又唔會有幫助,不如將這份情緒用喺適合角色上。



陶:兩屆視帝嘅金石良言,性格應用喺演戲角色而非待人接物!你EQ高,我都要靠你安撫,記得早幾年拍《掌上明珠》喺電視城再遇到你,有時都會因工作上忟憎,而我又會走過去搵你去傾吓偈,好多事當抒發完又冇嘢,所以我估當時我都煩你好多!



願做「帶子洪郎」

黎:不過,兩、三年冇見,大宇今次見番你,其實你內、外畀我嘅感覺都冇乜變,反而多咗一份經歷,眼光亦沉穩咗!猶記得以前你似有團火咁,行路亦似衝鋒,節奏好快,而今次你畀我感覺回落咗啲,淡定咗,比以前更舒服!



陶:階段唔同咗,你喺我眼中亦都長大咗,做咗慈父,你個仔好乖、好跟你,又會同你影相,換轉時下嘅青少年,同家長相處好有隔膜,唔係打遊戲機,就係拿手提電話玩,願意跟你出入,好難得!



黎:我又唔介意做「帶子洪郎」,等佢體會父母嘅工作環境,亦想個仔了解呢個娛樂圈嘅生態!



陶:相當同意,不過,我唔太習慣有親人喺我工作範圍出現,因為太有壓力,我會擔心親人呆等會悶,反而分心自己工作而唔投入,所以我好佩服你可以接受到!



黎:我都會有呢個感覺,因為工作需要,我都會同其他對手溝通,甚至女對手,大家都要互相了解,習慣了對方節奏先可融入演戲中,會更自然……所以會有啲尷尬位,我都會同老婆講,最好唔好跟!



陶:咁你太太會好明白,佢好好……有家人陪,其實好幸福,正如最近你喺橫店開工,你太太都有陪你,照顧你!



黎:嗰次去橫店係為《大太監》拍外景,休息時間冇問題,反而係當地太多旅客圍觀,我哋喺影城內取景,個地方係旅遊區,所以好多旅行團買票入場參觀,難為我哋要經常「攔人」而NG,阻住進度,辛苦就係當時又熱又曬又着厚厚古裝「焗等」!



陶:但你好捱得,當年你拍《影城》時,外面又拍電影,見你幾乎冇覺瞓,幕後人員見到你捱都搖搖頭……嗰時劇組收機,你趕去拍電影,廠外有車等住接走你!



黎:嗰時最高峰可以忙到四日冇瞓落張床,當年我個仔仲未出世,老婆又大肚,而我係電影新人,好多電影都想用我,但又唔係主角,戲份唔多,為賺錢,我頂硬上都會接拍,最高紀錄有六組戲喺身!今時今日有呢個底子,都係當年捱出來!

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120701/00282_040.html

沒有留言:

張貼留言