KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年6月25日 星期二

[新聞] 《熟男》疑影射少時整容 無綫狂接86宗投訴

由郭晉安、李思捷、單立文同曹永廉主演嘅無綫新劇《熟男有惑》,俾人話似足張東健主演嘅韓劇《紳士的品格》,雖然上周第一集高開29點平均收視(約186萬觀眾人次),不過成個星期拉勻平均收視只得26點(約167萬觀眾人次)。套劇收視唔高,不過投訴就勁多,通訊事務管理局噚日接到有關《熟男》總共79宗投訴,話劇中影射某外國歌星組合,有誣衊他人之嫌,又話套劇欠新意同抄襲。加埋無綫接到7個觀眾投訴,唔滿意諷刺他人整容,共有86宗投訴

監製死撐:冇話整容

原來,上周三《熟男》有幕劇情辣到韓國人氣組合少女時代,話說扮Ugly Betty嘅林穎彤話就話飾演李思捷秘書,實質係幫李思捷老婆李詩韻贒實老公,林穎彤想向李詩韻請假兩個月去韓國,跟住攞住平板電腦顯示嘅少時靚相話:「我係去整容。」李詩韻怕林穎彤變靚令老公嗒糖,所以即刻炒咗林穎彤!估計呢段情節,令少時fans覺得套劇影射偶像而投訴,不過監製林志華噚日喺電話中解釋:「我哋係話佢想整到佢哋咁靚,冇話佢哋整容,只不過係話林穎彤想變靚啲啫,唔好誤會。」

至於劇中成日話要談一場「轟轟烈烈愛情」嘅單立文,噚日接受新城訪問時話:「係我心底好深層次嘅自己,不過絕對唔係賤男,只係想談轟轟烈烈戀愛嘅熟男。」


(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20130625/18310774

沒有留言:

張貼留言