KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年1月1日 星期三

[新聞] 弗爆黎姿曬長腿迎新年

三女之母黎姿驚艷除夕夜!她昨晚上載照片曬長腿。

黎姿以香港夜景為背景,穿著短裙,以美魔女姿態靚爆現身。黎姿寫道:「2013只剩最後幾小時,若是美好,叫做精彩;若是糟糕,叫做經歷。隨着年齡的增長,我們不是失去了一些朋友,而是懂得了誰才是真正的朋友!緣分萬千,順其自然;以心換心,才能永遠!」黎姿還向家人及朋友送上新年祝福。

黎姿雖然是三女之母,不過身形依然弗爆。 


















(明報)
===========================================================
人妻黎姿晒長腿
人妻黎姿咁啱又有露噃,不過就在微博「露」。咪心邪呀!係露出長腿的全身照,佢仲留言:「2013只剩最後幾小時,若是美好,叫做精采;若是糟糕,叫做經曆。隨着年齡的增長,我們不是失去了一些朋友,而是懂得了誰才是真正的朋友!緣份萬千,順其自然;以心換心,才能永遠!我們和2013即將說再見!感謝我摯愛的人,感謝朋友,感謝幫助過我和愛我的人!祝大家新年快樂、身體健康!」睇到人真係心都暖晒呀!!
(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言