KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年3月19日 星期三

[新聞] 黎耀祥怕陌生唔諗離巢

視帝后級的黎耀祥與田蕊妮,昨日為新劇《無雙譜》到屯門拍外景,祥仔佗着劇中要孵化的道具蛋受訪,他說:「呢個劇同神話有關,輕鬆嘅劇拍得冇咁辛苦,觀眾都睇得開心。」祥仔透露與無綫合約明年中屆滿,他說:「未有咁快傾新約,喺TVB好開心,工作人員都識咗十幾年,我最怕陌生。」

黎耀祥與田蕊妮為新劇到屯門拍外景。

























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20140319/00282_051.html
========================================================================阿田處女騷唔請秋生

田蕊妮與黎耀祥昨日為新劇《無雙譜》到屯門拍外景,阿田透露近日精神壓力極大:「我4月出碟又開Show,依家忙籌備,我會喺個Show度跳舞,總之好期待,近排發夢都係開會同背歌詞!阿澤會趕返香港撐我第一次,但係咪上台、做啲乜就仲諗緊,賣個關子先!」阿田早前被問到杜汶澤與黃秋生不和時,暗寸秋生應改名為「Anything Wrong」,秋生事後指十年前已為自己起此花名,對此阿田說:「咁我Out囉!(請秋生睇你個Show?)唔使啦!唔係咁好。關於佢嘅嘢,我要回應嘅已經回晒,點到即止啦!唔想沒完沒了!」

祥仔有意續約無綫

而祥仔則佗着劇中要「孵化」的道具蛋受訪,他說:「呢套劇比較輕鬆,同神話有關。(鍾意《巾幗梟雄》劇種?)都鍾意,各有滿足感,輕鬆嘅劇冇咁辛苦,觀眾亦睇得開心。」他又透露與無綫的合約將於明年中屆滿:「未咁快傾新約,我喺TVB好開心,工作人員識咗十幾年,我最怕陌生。(考慮去內地拍劇?)機會微啲,但我唔抗拒,隨緣啦!睇到時想法係點再決定。」

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20140319/00470_050.html

沒有留言:

張貼留言