KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年11月10日 星期一

[新聞] 黎耀祥靚湯滋潤 蓋鳴暉讚乖

「視帝」黎耀祥(祥仔)、蓋鳴暉(Joyce)、關寶慧等主演的舞台劇《星海留痕》,前晚在新光大劇院首演,祥仔自爆開金口獻唱,更與首次合作的Joyce擦出火花!在旁的Joyce聞言即讚祥仔好乖:「我未試過排咁耐,我同關寶慧排咗一個月!祥仔真係好乖,連出外景都會背熟劇本。」

關寶慧大感壓力

問到祥仔會否擔心首演「食螺絲」?他豪氣的表示信心十足,又稱演出前太太為他煲愛心湯水:「100%準備好!太太同囝囝都有嚟同我打氣。(太太煲靚湯侍候?)煲西洋菜湯潤吓喉咁囉。」

有份參演的關寶慧自爆有歌星好友撐場,令她倍感壓力:「李蕙敏、黎瑞恩、湯寶如都話嚟捧場,我唔知佢哋嚟邊場,佢哋秘密撐場我就冇咁大壓力。」

李居明爆有折頭

至於出品及製作人李居明就激讚祥仔歌喉勁,又指《星》舞台劇會成為長做長有的「戲寶」。問他是否今次重金邀得「視帝」祥仔演出?李居明自爆獲打折:「佢同Joyce都好畀面,有折頭!今次係最重手嘅投資,我簽支票都簽到驚。」而曾與祥仔合作的無綫新劇《名門暗戰》的藝員及阮兆祥、謝君豪等藝人更送上花牌祝賀演出成功。

蓋鳴暉與黎耀祥初次合作舞台劇,已擦出火花。










































(東方日報)
=======================================================================
蓋鳴暉讚祥仔好乖

「視帝」黎耀祥(祥仔)及蓋鳴暉(Joyce)等主演的舞台劇《星海留痕》,前晚在新光大劇院首演。祥仔於訪問中自爆會開金口唱歌,更與首度合作的Joyce擦出火花,Joyce即稱讚對方:「我未試過排咁耐,我同關寶慧排咗一個月!祥仔好乖,出外景都背熟劇本。」問到祥仔會否擔心首演「食螺絲」,他即信心爆棚地表示演出前獲太太煲西洋菜湯「潤喉」。有份參演的關寶慧則透露有歌星朋友捧場而感壓力:「李蕙敏、黎瑞恩、湯寶如都話嚟,但我唔知佢哋嚟邊場,佢哋秘密撐場就冇咁大壓力。」

同場的出品及製作人李居明大讚祥仔歌喉,又指該劇會成為長做長有的「戲寶」。問到是否重金邀「視帝」祥仔演出?他自爆獲打折頭:「今次係最重手嘅投資,我簽支票簽到驚!」而阮兆祥及謝君豪等,亦送上花牌祝賀演出成功。

(太陽報)
====================================================================
祥仔演舞台劇嚇親老闆

由黎耀祥和蓋鳴暉主演、李居明監製及杜國威編劇的舞台劇《星海留痕》前晚首演,吸引了陳志雲、曾勵珍與阮兆祥等捧場,劉德華及梅雪詩等則送上花籃道賀。

祥仔與一眾演員開演前參與了醒獅和拜神儀式,他透露太太和兒子都在後台幫忙,老婆還煲了西洋菜湯給他潤喉,又指今次做足100%的準備工夫,但仍擔心會 「食螺絲」。

蓋鳴暉表示首度與三屆「視帝」祥仔合作感到很開心,更立即擦出火花。

此外,老闆李居明透露今次製作費相當龐大,簽支票都簽到驚。問到誰的酬金最貴?眾人即抵死地指稱是視帝祥仔。



























(星島日報)

沒有留言:

張貼留言