KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2015年4月24日 星期五

[新聞] 周慧敏難忘慳妹:喺我心永不磨滅

【《蘋果》專訪】■周慧敏昨日接受《蘋果》專訪,她在《大時代》飾演的慳妹能屈能伸,周慧敏說:「慳妹喺我心永不磨滅。」攝影:周樂恒

























【狂煲大時代】「慳妹」周慧敏(Vivian)在神劇《大時代》首集驚鴻一瞥,事隔23年後重播,她的清純氣質仍瘋狂秒殺現今老少觀眾,現年47歲的Vivian當年扮慳妹成為經典,可惜最後慳妹在方展博懷中溘然而逝,成為一個永遠的遺憾!昨日Vivian接受《蘋果》專訪坦言至今難忘慳妹:「喺我心永不磨滅!」採訪:余燕儀

神劇《大時代》在深宵重播引起觀眾捱眼瞓煲劇潮,除了劉松仁、鄭少秋、江毅、曾江等老戲骨高手過招令觀眾拍案叫絕,劇中女神藍潔瑛、周慧敏、李麗珍個個有美貌有演技,其中扮演慳妹的Vivian更深入民心,23年後的今日仍有人叫她做慳妹,昨日Vivian現身將軍澳《蘋果》大樓接受本報專訪,細訴當年扮演慳妹的點滴。
 Vivian的慳妹角色成經典,她謙虛說:「我唔敢講係咪代表作,但喺我演戲生涯上好多人記起我演呢個角色。23年喇,成日有人同我講呢個劇,甚至乎叫我做慳妹,真係令人好深印象角色,慳妹喺我心入面唔可以磨滅。拍時已知觀眾會鍾意,因為劇本太強,歸功靈魂韋家輝先生,所以佢邀請我參與,我覺得係一個榮幸。」

1992年《大時代》首播,眾演員在清水灣電視城宣傳劇集。
















周慧敏在劇中未能與「展博」劉青雲終老。

















神推鬼擁接拍

據知慳妹角色取材自《大時代》一位女編劇,問Vivian是否真有其事?她說:「有少少印象,但好模糊,懷疑最初同韋家輝傾時,佢有提過呢樣嘢,其實《大時代》係咪佢故事?哈哈,佢係咪方展博?」為何韋家輝找她演慳妹?Vivian說:「到𠵱家都係一個謎,嗰時入電視城係傾另一個青春劇,我早到咗,經理人話有另一套劇都想同我傾,角色都啱我演,原來係見韋家輝,自己成日諗佢會唔會見到我路過,覺得我適合做呢個角色?」
現實中的Vivian是否慳妹?她笑說:「係一個美麗誤會,我點可能係慳妹,慳妹真係慳到over咗,刻薄自己,病態嘅慳,我諗我係中間嘅慳,唔係大花筒,但又唔係精打細算嘅人,對金錢比較冷感,我諗大家睇得投入,我又演得投入,大家覺得慳妹就係我。」
劇中方展博揀了慳妹,但現實中劉青雲卻選擇了郭藹明,假設Vivian是方展博,最愛會是誰呢?她想了一想說:「我兩個都唔會揀,因為呢兩個女人都義無反顧咁愛佢,如果我揀咗其中一個,會傷咗另一個心。」
雖然慳妹和方展博愛得刻骨銘心,但最後慳妹卻死了,她直言:「我覺得佢應該死,咁唔錫自己,食嘢唔健康又有病,慳妹離開咗,感情有遺憾,更加容易打動觀眾感情。」慳妹死了,方展博是否應返回龍紀文身邊?她說:「應該喎,慳妹都死咗,方展博同龍紀文一齊係最好結局。」
服裝:Lanvin

(蘋果日報)有片睇
=================================================================
重播終有字幕 

《大時代》幕幕經典,Vivian最難忘哪場戲?她說:「大家焦點會喺最尾嗰場戲,2015年仲有人問我『紅絲巾飛走,慳妹瞓喺阿博懷裏係咪代表死咗?』至於最打動我一幕,係喺公園同方展博摺紙飛機放,場面好震撼,記得25周年演唱會請青雲做嘉賓,當時請佢嚟喺我個騷放紙飛機,好感動。」
此外,無綫重播《大時代》以來接獲不少網民投訴沒有字幕,無綫企業傳訊部宣傳科副總監曾醒明昨表示會徇眾要求從善如流,下星期一深夜開始會加上字幕,至於昨日凌晨播映的第3集《大時代》,平均收視跟前晚一樣有5點,約32萬觀眾人次,而最高則為6點,約39萬觀眾捧場。 

(蘋果日報)有片睇
=================================================================
唐寧獲讚氣質女神 

《大時代》位位女演員實力非凡,除藍潔瑛外,還有現年83歲的賤婆婆黎宣,以及已退出娛樂圈18年的吳詠紅等。而劇中演童年版方芳的唐寧,近日被不少網民激讚小時候有氣質,紛紛封她為女神,唐寧昨在電話中笑說:「太榮幸啦!啲朋友話見到咁細個嘅我,好似見到我個仔咁。𠵱家睇番感覺都幾得意。當年同松哥(劉松仁)、秋官(鄭少秋)合作,佢兩個都好錫我哋,當我哋仔女咁。」
至於長大後的方芳則由吳詠紅飾演,現任職Fancl高級培訓主任及形象指導的她,昨在電話表示有份參與這部神劇十分感榮幸。據說方婷被丁孝蟹手下掟落樓身亡一幕被禁播,對此吳詠紅說:「係呀,我哋喺7樓吊威吔,點知第一集出街已經係掟仔落街,楊羚跳樓自殺戲又俾人投訴,電檢處收到好多投訴,所以到我哋呢場被掟落街嘅戲出街cut晒。」
至於早年退出娛圈的宣姨,原來早前因身體欠佳而入院,宣姨丈夫高先生昨在電話中說:「都係老人病,𠵱家喺屋企休息緊,大家有心啦。」

採訪:戴彩煥

(蘋果日報)
=================================================================
精采演出:慳妹能屈能伸 

《大時代》的慳妹,絕對是周慧敏從演以來的代表作,甚至令人誤會她現實中也是慳妹一名。 



















慳錢惹霍亂

慳妹因食隔夜餸不適,彩婆婆以為她心臟病發,展博即孭她到醫院。慳妹向展博哭訴從未拍過拖,亦不想死在他身邊。後來證實她染上霍亂,虛驚一場。 



















下廚𠱁濟哥

慳妹跪求濟哥救展博,她知道對方最愛吃亡妻華姐的蘇杭點心,便做了不同款式𠱁濟哥。最後濟哥被她的誠意打動,決定收她為契女,幫助展博。 



















大膽鬧四蟹

慳妹與四蟹講數,大膽狂鬧:「我係女人乜都唔識,女人仲好小器,不過我仲要野蠻仲要小器!方展博係我老公,佢以後有咩事,我一定唔會放過你!」 



















淒美大結局

展博贏股票更贏了丁家五蟹,卻未能與慳妹終老。結局最後一幕,他與慳妹在山頂談心,慳妹依偎在展博懷裏,紅絲巾飄過,寓意慳妹逝世。

(蘋果日報)有片睇
==================================================================
逐個捉:《大時代》十女將 

神劇《大時代》雖然以男演員的爭鬥為主,但女角色亦不容忽視,以下10位女演員的演技令人印象深刻。網民近日更發起投票,嚴選劇中最索女角。 












藍潔瑛(51歲)

角色:玲姐,方進新未婚妻。
近況:受情緒病困擾,現居於赤柱單身人士公屋,領綜援過活。 













周慧敏(47歲)

角色:慳妹,患先天性心臟病,節儉成性。
近況:婚後半退休,去年拍電影《等一個人咖啡》及推出大碟。 













郭藹明(47歲)

角色:龍紀文,龍成邦之女,對展博情深義重。
近況:98年結婚,青雲口中「能將他從太空帶返地球」的賢妻。 













李麗珍(49歲)

角色:方婷,與孝蟹相戀。
近況:2000年與許愿離婚,08年與潘源良拍拖,去年復出。 













吳詠紅(48歲)

角色:方芳,方進新長女,怨展博令她被迫輟學。
近況:與前藝人何英偉婚後育有一女,退出娛圈後任美容導師。 













楊羚(47歲)

角色:方敏,方家孻女,被益蟹強姦後染性病。
近況:已婚,間中客串做電視主持,之前客串拍《竊聽風雲》。 













唐寧(33歲)

角色:童年版方芳
近況:4年前與舞台劇才子鄧偉傑結婚,育有一子一女。 













黃愷欣(59歲)

角色:華姐,濟哥妻子。
近況:98年息影,移居美國西雅圖。 












黎宣(83歲)

角色:賤婆婆,丁蟹媽媽。曾替方家照顧四名子女。
近況:黎姿的姑媽,父親為香港電影之父黎民偉。 













歐陽莎菲(已故)

角色:彩婆婆,慳妹外婆。
近況:2010年在美國鹽湖城因器官衰竭病逝,享年86歲。

(蘋果日報)有片睇
==================================================================
進新展博 父子穿越重逢 

飾演方進新的劉松仁與劇中兒子「展博」劉青雲穿越合照。
















導演杜琪峯前晚60歲大壽,在跑馬地Amigo餐廳舉行生日派對,撮合在《大時代》的劉松仁與劉青雲飾演的方進新與方展博父子穿越時空世紀重逢。 

有份出席派對的導演舒琪前晚在facebook上載一張劉松仁及劉青雲等的合照,並謂:「嘩,《大時代》組,啱啱影到!」由於《大時代》劇情講展博還未長大成人,進新已被丁蟹打死,所以這張大合照絕對是世紀合照。
撰文:魯吉

(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言