KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年2月13日 星期三

[新聞] 黎耀祥讚王祖藍《老表》出色

【明報專訊】昨日大年初三,馬場舉行賀年盃賽,黎耀祥及汪明荃(阿姐)獲邀為新春賽馬日擔任表演嘉賓,祥仔即場唱歌祝賀馬迷。祥仔自言趕拍新劇《傳愛事務所》,所以新年沒有到美加登台,「賺少了錢?我在馬會賺回,刀仔鋸大樹。」問到新年願望是否再奪視帝?他講笑說:「我已得過三次,對自己好好交代,不過麥玲玲說我今年有機會得第四次視帝,有獎不會嫌多;如果得不到,我問麥玲玲攞。」提到王祖藍為今年視帝出招?他讚祖藍的《老表,你好嘢!》出色,「劇集反應很好,我沒時間看,但太太有收看,王菀之及張繼聰也很出色,很全面,視帝要看觀眾取向。」

汪明荃獨個度情人節

阿姐即場獻唱三首歌曲,她自言預備幾百封利市派發。問到是否預算6位數字派?阿姐笑說:「沒有6位數字,只是意頭而已,我不是派錢,我又不是政府。」阿姐表示將到澳門及廣州演出,老公羅家英昨日也飛到歐洲,「家英哥應邀參與國務院藝術訪問團唱粵劇,所以出發去歐洲20多天。」她笑說即使自己獨個度情人節也要做人,彼此不會刻意送禮物,適合大家需要才買。
記者:李潔盈


被麥玲玲(左)批今年有機會第4次奪視帝,黎耀祥(右)笑言得不到就問她。




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(明報)有片睇
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20130213/saa01/mbb1.txt
=======================================================================
黎耀祥三度稱帝夠皮

為新春賽馬日擔任表演嘉賓的汪明荃(阿姐)透露,初七後將出埠到澳門及內地工作,老公羅家英亦不在港,在歐洲逗留大半個月表演粵劇,故情人節將獨自度過。被問到今年有否預備六位數字利是錢?她說:「唔使!意頭啫!唔係派錢,我又唔係政府!」至於唱歌助興、三度奪視帝的黎耀祥再回應麥玲玲批他有機會冧莊:「對再攞視帝冇乜期望,都已經攞過三次,但有都唔拘,麥玲玲仲話我會再攞!(王祖藍出招爭視帝?)佢演得好出色,我老婆都有睇佢套劇。」


黎耀祥自爆老婆都是《老表》的粉絲,看來四奪視帝確有難度!


                                                 























(太陽報)有片睇
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20130213/00470_019.html
=====================================================================
高海寧步步驚心 掩胸防突襲

祥仔撐祖藍

祥仔則稱因要拍劇,所以今年留港度歲。問有何新年願望?他笑說:「身體健康同開心啦!(再攞視帝?)冇乜期望,因為都已經攞過三次,不過有都唔拘,麥玲玲都話我會再攞。」提到有指王祖藍出招爭視帝,祥仔大方稱讚對方演得十分出色,太太亦有睇《老表,你好嘢》。

黎耀祥帶埋老婆到馬場睇表演。



                                               






















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20130213/00282_010.html

沒有留言:

張貼留言