KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年7月9日 星期六

[新聞] 網友封最重口味 TVB劇司棋姐被扯甩 Bra





噚日《 ATF反恐》喺電視城開鏡拜神,見到司棋姐就諗起佢之前喺《真相》入面俾大口青逼佢影裸照嗰幕,俾人撕爛晒件衫,連胸圍都跌埋落地,幾十歲人仲要俾人蹂躪認真慘。

一把年紀嘅司棋姐喺劇中被迫影裸照,難怪令網民有咁大反應。
嗱嗱嗱!劇情交代扯甩Brao架,真係幾重口味。
大口青話要剝光司棋姐,咁嘅劇情,點會唔嘩嘩聲吖!

導演要求露一露

其實嗰集播完之後,好多網友群起討論,話套劇係史上最重口味嘅無綫劇,有人留言話:「TVB有乜要搞到咁重口味?」司棋姐噚日講番套劇都話好笑,佢話:「我都有朋友問我做乜咁激?問係咪除咗我個胸圍,我話冇!佢話個胸圍掉咗落地,我話我唔知,因為唔係喺我身上拉出嚟。所以我印象係冇咁嘅事。」

司棋姐講到露肉尺度,佢話:「係意識,其實都冇除我衫。導演問我邊度可以露一露,我話腳趾,佢都冇我符,佢咪話司棋姐手臂啦!」

(蘋果日報)
http://hkm.appledaily.com/detail.php?guid=15414717&category_guid=462&category=daily
======================================================
李司棋拍裸戲底線露腳趾

[20:18] 2011/07/08
 
患上重感冒的李司棋,畀面出席新劇拜神儀式。對於在另一劇集《真相》中被拍裸照的場面遭網友評為「重口味(誇張)」,她笑言只是意識大膽,絕冇「蝕底」。她又自爆從影多年從未拍過接吻戲,當導演詢問其裸露尺度時,她直言只限腳趾。

(ONCC)
http://news.on.cc/cnt/entertainment/20110708/bkn-20110708201845701-0708_00862_001.html
======================================================
吳卓羲陳展鵬合照面左左

李司棋裸露冇蝕底

此外,患重感冒的李司棋,對於在劇集《真相》中遭拍裸照的場面被網友評為「重口味」,她坦言只是意識大膽,絕冇「蝕底」:「我咁多年都冇拍過咀戲,導演問我裸露尺度,我話係腳趾!哈哈!」

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20110709/00470_026.html
======================================================
卓羲展鵬有偈傾只限工作

此外,對於在《真相》中被拍裸照的場面遭網友指「重口味」,患重感冒的李司棋坦言只是意識大膽,絕冇「蝕底」,並自爆從影多年從未拍攝吻戲。
 
(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110709/00282_032.html
======================================================
傳不滿同劇拍檔靠後台上位 吳卓羲陳展鵬同場零交流

司棋姐只肯露腳趾

另外,抱病上陣的司棋姐,出席完拜神後會到診所打針,提到正播映劇集《真相》有場被老公威脅影裸照又扯走胸圍的戲分,被網友狠批「重口味」,司棋姐解釋拍攝時沒有真的被扯Bra,「好好笑,朋友都同我講點解咁激,其實只是意識,我無被除衫,當時監製都有問我邊度可以露一露?我話腳趾。」

(星島日報)
http://www.hkheadline.com.hk/ent/ent_content.asp?track=&contid=104413&srctype=g

沒有留言:

張貼留言