KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年7月22日 星期五

[新聞] 黎耀祥嫌o靚模教壞細路

o靚模寫真戰經已爆發,因為寫真意識踩界,實在令不少家長擔心。黎耀祥囝囝正踏入青春期,祥仔坦言o靚模寫真實在不適合未成年人士欣賞:「老實講,真係唔係好適合小朋友睇,寫真過於暴露唔值得鼓勵,好容易帶唔正確嘅意識畀佢哋,係好危險,但過咗18歲就OK,因為成年人會識分辨是非。」

祥仔又表示,十分鼓勵囝囝看多些文字書籍,覺得這個世代太多人對文字冷感,所以要重新令他們拾起對文字的興趣:「開卷有益嘛!所以我好鼓勵囝囝睇書,佢又對推理小說有興趣,所以我會買呢類型嘅書畀佢睇!」

祥仔認為o靚模寫真過激,不適合小朋友欣賞。
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110722/00282_087.html

沒有留言:

張貼留言