KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年4月11日 星期四

[新聞] 唐詩詠瞞邦邦裸背


















唐詩詠在無綫新劇《神探高倫布》中有突破演出,除一人分飾兩角外,還有大膽露背鏡頭,問她是否為製造話題?她昨日在電話中說:「導演可能知我保守,原本安排一位替身畀我,但我覺得劇情合理,識我嘅人都知我唔會為製造話題而拍。」

唐詩詠表示拍這場戲沒有清場,但做足防走光措施,她說:「前面黐晒膠紙,仲諗住見到祥仔(黎耀祥)會尷尬,但拍時好投入。」有沒有向緋聞男友崔建邦報告?她說:「話明緋聞梗係唔使,同自己交代OK!」

唐詩詠飾演的梅妹被丈夫困在天井內三年,導致精神有點失常,她事前亦有找「高人」相助,她說:「我冇讀過演藝訓練,好多謝陳國邦畀咗好多意見,仲有陳志健幫我搵咗啲慈善機構,令我有機會接觸一啲情緒上有問題嘅人,對我演戲好大幫助。」

採訪:王崇穎

在《神》劇中,唐詩詠棄用替身,親自上陣拍露背鏡頭。


















(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20130411/18223659
======================================================================
電視撈飯:馬賽起飛腳露底

馬賽前晚喺第二集嘅《神探高倫布》裏面有一場捉賊戲相當搶鏡,因為佢着住條短裙起飛腳嗰陣露出咗肉色打底褲,令網民熱烈討論。噚日馬賽喺電話度讚啲網友好細心,咁都留意到,佢話唔單止拍打戲,平時無論着短裙、短褲都會着打底褲,真係小心使得萬年船喎。


(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20130411/18223732

沒有留言:

張貼留言