KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年6月3日 星期二

[新聞] 黎姿撻金句:貪心會變膠面 只需處理鬆馳及雀斑

【明報專訊】息影6年的黎姿,日前出席其CosMax激光醫學皮膚護理中心中環分店開幕禮做生招牌,她雖已是三女之母,但依然明艷照人,歲月沒有在臉上留下任何痕,肌膚白滑,身形更加是fit到漏油。大姐大可以大膽講句:「黎姿仲靚過以前,fit過以前!」黎姿與所有做美容的人說法一樣:「世上無唔靚的女人,只有懶的女人,想靚就唔可以懶。我是白老鼠,所有機器我親自試過才推出。」

妮歌潔曼後悔打Botox

以為黎姿會hard sell護理中心的產品,但她反而倒米:「冇乜事就唔好做,唔好碰咁多塊面,有鬆馳和雀斑先好去處理,唔好話做什麼激光、facial和C6,要問過專業醫生意見才做,同埋唔好貪心,貪心就好膠。我話間係美容院,細佬睇到即刻慢慢用手打字email畀我更正,話這間不是美容院,而是皮膚醫學診療所 。」

黎姿說得對,不要貪心,貪心就會膠,很多人因為貪心而搞到「膠面」,荷李活巨星金像影后妮歌潔曼曾表示後悔曾打Botox弄致「膠面」,令臉部冇晒表情,影響演出。《Hotel King》韓國女星李多海、《城市臘人》朴敏英亦被指整容現「膠面」,只得嘴把郁郁說對白和眼仔睩睩,臉上毫無表情。

李麗珍認打瘦面針

劉曉慶、模媽陳靜儀(Mia)、黃婉曼、劉愷威、汪東城,以及最近演出劇集《女人俱樂部》的李麗珍也現「膠面」,李麗珍承認曾打瘦面針。早前突然現身香港、息影多年的80年代「女神」王祖賢亦驚現「膠面」,事後獲朋友拍照上載微博,力撐她無整容,只是沒有化妝和拍攝角度問題而已。

大姐大認同黎姿所說「唔好貪心,貪心就好膠」,睇睇這隻白老鼠仍這麼自然,就證明真係唔好貪心。

(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20140603/saa01/mau1.txt

沒有留言:

張貼留言