KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2015年6月23日 星期二

[新聞] 大熱天拍劇 棉襖頸巾樣樣齊 祥仔焗出汗要求加人工

黎耀祥、曹永廉、蕭正楠及陳國邦等「兄弟幫」,齊齊合作拍攝TVB新劇《公公出宮》,夏日炎炎不但要頂住高溫,還要穿上厚厚棉襖拍攝一場逃難戲,每位演員都大汗疊細汗!近日眾人更轉戰內地開平,一樣要披棉襖上陣,加上現場不乏炸彈及燒田戲分,令祥仔大呼「想死」!笑言要加人工補數。至於笑言跟女友黃翠如同樣「無腦」的蕭正楠,則不排除有閃婚可能。

祥仔、曹永廉、蕭正楠(Edwin)及陳國邦等演員,繼之前合作叫好叫座的《大太監》後,近日再度合作喜劇《公公出宮》。早前就有場走難戲,要到大埔鐵路博物館拍攝兼取景,由於劇情講述他們由北平逃難到南方,故幾位大男人均要冒住高溫,披棉襖上陣,拍得人人大汗疊細汗!

祥仔透露,劇集還會到開平拍攝1個月外景,同樣要穿上這身「冬日」裝扮,加上不乏炸彈及燒田等戲分,熱上加熱,真的「想死」,阿廉聞言笑說:「希望公司加人工啦!」祥仔亦附和:「熱天拍劇真係好辛苦,況且有邊個打工仔唔想加人工呢,哈哈!(會向高層反映?)呢啲當然交畀John哥(姜大偉、阿廉外父)負責啦!」

二人訪問時已不斷鬥嘴,原來在拍攝期間也經常爆肚,祥仔說:「喜劇係靠演員撞出火花,好難預先設定笑位,今次大家咁有默契,個個都有爆肚。」問到會否開拍第3輯?阿廉即笑說:「好難喇,祥仔依家獨當一面,一個人孭100集都可以啦。」祥仔亦不甘示弱還擊:「你夠可以孭鑊啦!」

至於Edwin就「質疑」阿廉的性取向:「阿廉扮乸形,真係維肖維妙,所以上開平,我都唔敢同佢同房,夜晚更加要鎖好門窗。(着多幾條底褲防範?)沒用嘅,佢係隻禽獸嚟,哈哈!」

另外,月前生日的Edwin,亦要在工作中度過,問到女友翠如BB送了甚麼禮物給他?Edwin即大爆女友趁他開工前,送了個生日蛋糕:「我早排學玩遙控飛機,但已經炒爛咗架,翠如再送了兩架有防撞功能嘅畀我,仲有其他好有心思嘅禮物,不過唔方便透露。」

再追問Edwin今年生日願望,是否想成家立室?他說:「咁又無咁快,依家好享受拍拖生活,先努力工作。(有否共識?)我哋都無腦嘅,唔會刻意去計畫囉,多數『叮』一聲,想做就去做。(閃婚?)都有呢個可能,但機會好微囉,哈哈!」















































































(星島日報)
http://news.sina.com.hk/news/20150623/-17-3850886/1.html

沒有留言:

張貼留言