KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年7月25日 星期四

[新聞] 最長壽代言人 黎耀祥再度冧莊 盼賺多40年

黎耀祥昨日以代言人身份出席百佳四十周年活動,祥仔自言是百佳最長壽的代言人,一做四年兼且年年有人工加,他希望再做多四十年代言人,到時為百佳慶祝八十大壽。

三屆視帝黎耀祥昨日在將軍澳以代言人身份出席百佳四十周年活動。長做長有的祥仔連續第四年為百佳擔任代言人,兼且年年有人工加,他受訪時大賣口乖說:「我由細到大都好鍾意同阿媽行百佳,買嘢仲可以消磨時間。我仲係最長壽嘅百佳廣告代言人,希望再做多四十年,到時同百佳慶祝八十周年生日。」

對於和黃擬放售百佳,擔任代言人的祥仔說:「冇影響,廣告都係逐年續約,啱啱3、4月先續完約,新約最快都要出年先傾,轉新公司希望又有人工加,TVB都賣咗盤啦,大公司只係會愈做愈好,唔會有影響嘅。」

遊日享天倫

最近完成新劇拍攝的祥仔忙於搵真銀,昨日即飛往福州出席活動,對於大陸航班經常延誤,他笑謂日後傾合約或者要考慮加入航班延誤酬勞。完成福州登台後祥仔終於可以旅行休息一下,他說:「已經有15年冇正式一家人去過旅行,好期待今次兩個禮拜嘅日本旅行。」


祥仔到日本旅行之後,已經有兩套劇集等待他開工,首先是八月中到天津客串王晶為無綫拍攝的時裝劇,他扮演汪明荃年輕時期的丈夫,其他演員則有劉愷威、蕭正楠等,到九月則返無綫與蘇玉華開另一套新劇,視帝認真唔易做。


祥仔再擔任超市代言人,並透露年年加人工。





















祥仔不擔心百佳賣盤,更笑言想做多40年代言人。
























孝順的祥仔自細最愛與母親逛超市。



















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20130725/00282_016.html#Scene_1
=========================================================================
黎耀祥望冧莊代言40年

三屆視帝黎耀祥昨日以代言人身份出席活動,他自言是百佳最長壽的代言人,希望再做多四十年,為其慶祝八十大壽,更指百佳賣盤就如無綫般愈做愈好,大賣口乖!

黎耀祥昨日到將軍澳出席百佳四十周年活動,他已連續四年擔任代言人,問到和黃擬放售百佳,對他可有影響?祥仔說:「冇影響,廣告都係逐年續約,啱啱3、4月先續完約,新約最快都要出年先傾。轉新公司希望有人工加,TVB都賣咗盤啦!大公司只會愈嚟愈好,唔會有影響嘅!」擔任代言人的他年年有人工加,故大賣口乖:「我由細到大都鍾意同阿媽行百佳,買嘢仲可以消磨時間。我仲係最長壽嘅百佳廣告代言人,希望再做多四十年,到時同百佳慶祝八十周年生日!」

祥仔最近完成新劇拍攝後投入搵真銀,昨日完成活動後即飛往福州登台,提到內地航班經常延誤,他笑說日後傾合約或要考慮加入「航班延誤酬勞」。祥仔之後將與家人去旅行充電,他說:「已經有15年冇正式一家人去旅行,好期待今次兩個禮拜嘅日本旅行!」

劇接劇冇時停

視帝唔易做,日本之旅結束後,他將開拍兩套劇集,下月中要到天津客串王晶為無綫拍攝的時裝劇,飾演汪明荃年輕時期的丈夫,其他演員有劉愷威及蕭正楠等;九月則會返無綫與蘇玉華拍另一套新劇。











































(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20130725/00470_050.html
==========================================================================
百佳賣盤 祥仔望提高代言價

【明報專訊】黎耀祥昨以代言人身分出席「百佳生日一齊做善事」活動。他接受訪問時有品牌公關在旁監聽,但視帝祥仔走慣江湖識賣口乖,他表示到目前為止,是該品牌最長壽代言人,已是第4年合作,今年是該超市40周年,他希望能夠做多4個10年的代言人。記者指該超市若賣盤的話,他是否也要改簽新約?他稱自己在3月才續新合約,所以暫時不會有任何改變,即使賣盤亦如無綫一樣,只會愈做愈好,故未有擔心合約改變,唯一想合約改價錢,可以更高。

他表示稍後一家三口與朋友一起去日本旅遊,因為內地亦接商演及會客串王晶與內地合作的無綫劇集,故只能得半個月休息。

記者﹕魏人


祥仔已代言百佳4年,望再做多40年。

























(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20130725/saa01/med1.txt
==========================================================================
黎耀祥:超市賣盤無問題

昨日黎耀祥出席代言人的超市活動,他透露已為該超市擔任代言人4年,是有史以來最長時間的代言人。他指雙方合作愉快,他每年有加酬勞。提到有指該超市賣盤,他說:「無問題,我無綫都賣盤啦,賣盤只會愈做愈好。」

此外,黎耀祥透露稍後會全家人及親友到日本旅行,大歎這次是10多年來首次全家人正式旅行,「之前都係偷得浮生,多數都係出外工作,自己留低一兩日。」祥仔說逗留日本8至10日,稍後回港客串由王晶監製的無綫劇集,「8月開拍,我客串阿姐(汪明荃)年輕時的前夫。」

(星島日報)
http://news.sina.com.hk/news/20130725/-17-3025329/1.html
==========================================================================
黎耀祥賣盤冇影響

黎耀祥昨日在將軍澳出席百佳活動,近日有傳百佳賣盤,其代言人合約有否改變?祥仔說:「唔會,廣告合約每一年重新去簽,唔會中途有變。」他透露今年剛續新約:「希望嚟緊40年都係我做。」有否留意賣盤消息?他說:「我諗影響唔大,大機構有佢嘅運作,唔會為一件事影響。」

稍後祥仔會與家人到日本旅行,他說:「呢次係15年嚟第一次同屋企人真正去旅行,跟住會客串晶哥(王晶)嘅電視劇,今次我做阿姐(汪明荃)後生時嘅老公。」

活動後祥仔趕往福州工作,卻遇到航班延誤,所以在微博狂呻。

採訪、攝影:何慧斯

黎耀祥不擔心因賣盤傳聞而影響代言合作關係。


























(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20130725/18347731

沒有留言:

張貼留言