KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年7月5日 星期五

[新聞] 黎耀祥風水屋有靠山

日前,形象健康的黎耀祥第四年為百佳超級巿場擔任代言人,他識做地打煲呔為超巿「賀壽」。正於佛山拍攝劇集的他,坦言會與太太、兒子齊齊到日本旅行血拼。

黎耀祥身為百佳超級巿場的代言人,向來形象健康的他已是第四年連任,未知是否被其入住的風水屋帶旺,可謂長做長有。日前,祥仔於錄影廠再度拍攝宣傳片,打上煲呔、穿上西裝如生日禮物的他,原來是為超巿拍攝40周年的廣告片,祥仔更一展歌喉,拿着結他唱生日歌。

簡單風水催運

祥仔的獨立屋寓所日前被起底,他昨日接受訪問時說:「我哋做呢行好多衫,以前屋企比較細,依家個仔間房起碼有自己嘅書枱,讀書都專心啲。」有雜誌指他的七年大運在明年便完,問他會否再有信心連任代言人時,他笑說:「有冇運行真係要問吓啲雜誌。(新居有搵風水師睇風水?)都係好簡單睇吓,話我間屋夾我就要冇山冇水,邊有咁多風水地冇山冇水o架!梗係有山有水好啦!有靠山好啲!」現時於佛山拍劇的他稍後會為無綫到日本拍攝旅遊特輯,祥仔說:「今次主要去東京拍攝,我哋一家人都未試過去日本旅行,個仔鍾意Shopping,我行吓街就滿足。」

黎耀祥自言拍完劇後,便會到日本拍攝旅遊特輯,順道享受家庭樂。























黎耀祥為超級市場拍攝廣告,拿着結他唱生日歌。












































(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20130705/00470_050.html
==========================================================================
祥仔東京公幹 潮享天倫

黎耀祥為百佳超級市場拍攝40周年廣告片,身為代言人的他打扮如「賀禮」般,更拿結他仔唱生日歌。祥仔表示之後會到日本拍旅遊特輯,順道跟家人真真正正休息去旅行。

黎耀祥已第四年為百佳超級市場擔任代言人,被指入住風水屋的他果真「長做長有」!日前,祥仔為超市拍攝一條40周年的廣告片段,廣告中祥仔打了bow呔及穿西裝,打扮猶如「賀禮」般,拿着結他仔的他更唱起生日歌來。

之前祥仔的新居「獨立屋」被傳媒「起底」,祥仔昨日接受訪問時坦言只希望給家人住在一個舒適的地方,他謂︰「以前屋企比較細,我哋做呢行好多衫,依家呢度個仔間房起碼有自己嘅書枱,讀書的專心啲。」

旅行滿足囝囝

早前有指他七年大運出年便行完,被問到有沒有信心為超市再連任代言人?他笑言︰「有冇運行真係要問吓啲雜誌。」 而問到之前是否有搵風水師為新屋睇過風水?祥仔謂︰「雜誌話我要搵間屋冇山冇水先夾我,邊有咁多風水地冇山冇水o架!梗係有山有水好啦!有靠山好啲。」

另外,拍完《巾幗梟雄之諜血長天》後,祥仔便會為無綫拍攝旅遊特輯,更會到日本拍攝,由於囝囝放暑假,他們一家打算之後繼續留當地玩,祥仔謂︰「今次主要去東京拍攝,我其實未試過正式同家人去旅行,去日本更加未試過,個仔鍾意shopping,我就行吓街、食吓嘢就滿足,(你平時着衫都好潮?)梗係,我都會去入吓貨!」

祥仔態度專業,獲工作人員大讚。





















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20130705/00282_029.html

沒有留言:

張貼留言