KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年9月1日 星期一

[新聞] 黎耀祥幫小巴司機平反

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎耀祥昨日以代言人身份,在樂富出席親子烘焙工作坊活動,並即場示範整麵包。祥仔表示在家中也有整麵包給兒子做早餐,又笑言自己是阿茂整餅。

祥仔表示做了代言人後,經常都會在家中整麵包,也有教兒子整包,不過兒子近日就最愛煎牛扒,他也有試過兒子的手勢。問到兒子是否為追女仔而學煎牛扒?祥仔笑道:「唔知呀,(你當年都係用呢招追女仔?) 我唔使啦。」

近日祥仔與蘇玉華主演的劇集《載得有情人》收視理想,昨晚祥仔更自掏腰包請食飯慶功,如收視再好就叫阿蘇請。問到祥仔預算收視有多少點?他表示收視很難預期,但求反應口碑好已很開心。對於阿蘇表示若收視有四十點便會結婚?祥仔笑言要大家幫手,谷爆收視。

在《載》劇中祥仔飾演小巴司機,對於有網民拿他跟在電影中曾扮演小巴司機的林雪作比較,祥仔即笑道:「我型佢好多呀?其實每個行業都有另類的人,其實我係為的士及小巴司機平反,唔好以為佢爛撻撻,有好多好有型,好似我咁。」

(文匯報)
========================================================================
祥仔請食飯賀新劇高收

黎耀祥昨在商場與一班小朋友一齊整麵包,他謂平時都會教兒子整麵包和煮飯,兒子最近學識煎牛扒,令家庭生活更開心。問他追求太太時是否都靠煎牛扒?他笑言不需要。提到新劇《載得有情人》收視不俗,祥仔透露昨晚會請食飯,收視再好就輪到蘇玉華請去旅行。

阿蘇聲稱收視到40點就結婚,祥仔即着大家要幫幫手捧場。最近有網民把祥仔飾演的小巴司機跟林雪在《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅Van》中的角色比較,他即說:「我有型好多,每個行業都有另類造型,小巴司機都可以好Fit、沒有肚腩,視乎個人問題。」他笑謂要為職業司機平反,不是所有司機都是不修邊幅,做司機都可以好有型。


























(星島日報)
========================================================================
黎耀祥冧試囝囝廚藝

黎耀祥昨日以「金像牌」預拌粉代言人身份,出席「I CAN BAKE.親子烘焙工作坊」活動,與來自多個不同的家庭組合,體驗親子烘焙的樂趣。祥仔表示平日亦有整麵包給兒子做早餐:「因為預拌粉用法好方便,只要開水攪拌後,用簡單方法就整到蛋糕同麵包。個仔依家仲識煎牛扒,食到個仔煮嘅嘢好開心。」對於與蘇玉華合作的劇集《載得有情人》收視報捷,他說:「我會請台前幕後同事食餐飯先。」蘇玉華曾表示收視有四十點便會結婚,祥仔笑言要谷爆收視。談到有網民拿他劇中小巴司機造型與電影「紅Van」的林雪相比,他說:「唔好成日覺得小巴司機就係爛撻撻。」

黎耀祥(左)與南順香港集團巿務及業務發展總管黃廣林先生整蛋糕。



















(太陽報)有片睇
========================================================================
黎耀祥出煮意 教仔追女

黎耀祥昨日出席活動與多個家庭體驗烘焙樂,於現場炮製麵包和蛋糕,相當熱鬧。下廚了得的他更透露最近教兒子煎牛扒,傳授技巧讓他追女仔!

視帝黎耀祥昨日以「金像牌」代言人身份,出席「I CAN BAKE.親子烘焙工作坊」活動,與現場多個家庭組合一起炮製麵包和蛋糕,體驗親子烘焙的樂趣,更與南順香港集團市務及業務發展總管黃廣林分享成果。

黎耀祥表示平時亦有整麵包給兒子做早餐,他表示:「因為預拌粉用法好簡單,只要開水再攪拌,再用簡易方法便可整到蛋糕和麵包,依家兒子都識整,佢仲識得煎牛扒,食到個仔煮嘅嘢,我哋都好開心。(兒子煎牛扒追女仔?)點都要學少少嘅。(你都係咁追你老婆?)我煮嘢不嬲都叻。」

叫齊朋友谷收視

對於與蘇玉華合作主演的劇集《載得有情人》收視報捷,他說:「係呀,我都會請工作人員、台前幕後的同事食餐飯先。反應好口碑好已經好開心。(叫蘇玉華請去旅行?)好呀。」對於蘇玉華表示收視有四十點便會結婚,祥仔笑言已叫身邊所有朋友一齊睇,誓要谷爆收視上到四十點,需要大家一齊幫幫手。而有網民指他過分有型與小巴司機有出入,他說:「咁又唔會嘅,小巴司機都可以鍾意影相、操得好fit,好睇個人,同個職業無乜關係,最重要我哋改變一般人對小巴司機嘅形象,唔好覺得小巴司機就係爛撻撻,其實我哋係平反,好多司機都好有型o架。」

黎耀祥透露平日常下廚,更會為兒子做早餐,果然是廿四孝爸爸。



























黎耀祥與現場多個家庭一同體驗烘焙樂。

























(東方日報)

沒有留言:

張貼留言