KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年9月15日 星期一

[新聞] 黎耀祥續約無綫有加薪

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)黎耀祥昨日出席慈善活動。祥仔透露幾個月前才剛與無續約,三年後才約滿,問到可有加人工?祥仔坦承有加人工。談到近日有傳無要裁員及減薪節流,他表示從報章上得知,但覺得公司的安排是難免,並自爆有減騷,他說:「我都減騷,自己唔係咁計,TVB工作係多勞多得,初入行時一個月有十個騷,一年有一百二十個,爆騷就另計,好難得做晒,唔夠騷公司就會白畀(人工),呢政策都係唔想超支,對成日爆騷同事無影響。」祥仔表示新約一個月簽四個騷,而拍一套劇就有約四十個騷。說到有藝人減薪減至連強積金都不用供?他說:「呢個唔清楚,呢個係供求問題,做呢行要自負盈虧,入訓練班時已知道,呢行係偏門,無絕對,自己人工OK,你睇我做得幾開心,我又唔貪心。」
有指余詠珊上場後因製作很多大型節目超支,連來年的製作費都用埋,因而要刪減資源?祥仔稱如果用埋來年的製作費就不合理,他說:「正如政府財政預算,可唔可以用埋明年的資源呢?咁大間公司唔係話要用就畀你,係唔係用大唔知,大家個平衡。」

(文匯報)
=======================================================================
黎耀祥自爆曾被減騷

【明報專訊】無綫傳出裁員潮,連藝人都不能幸免,被減薪減騷。與無綫仍有3年約的黎耀祥click me昨日出席慈善活動時表示去年剛續約,條件滿意又加了人工。對於無綫裁員減騷潮,他認為公司在不同階段有不同安排,說自己都曾被減騷,但覺在這行多勞多得的工作原則下是沒問題。

祥仔說:「以前的藝員1個月簽10個騷,即一年120個騷。120個騷很難做,很多人都不能達標,公司要白支人工。現在做幾多騷就得幾多錢,只是爆騷的錢要遲一點才收到,其實沒影響。」他自爆其現在合約是每月4個騷,以每1集電視劇算兩個騷來計,拍一齣20集已有40個騷,所以每年都爆騷。

唔信用掉下年製作預算

祥仔說沒聽聞有藝員同事減薪,亦不清楚有誰不續約離開,因大家都少傾這話題。至於傳無綫今年大灑金錢拍攝高成本低收視節目,連明年的製作預算都用掉,祥仔就不相信,覺得一間大公司不可能這樣做。

記者:孫慧莊

黎耀祥自爆曾被減騷,但覺在這行多勞多得的工作原則下是沒問題。




























(明報)有片睇
=======================================================================
撐TVB人工OK 黎耀祥年年爆騷

黎耀祥昨日出席慈善活動時提到有指無綫裁員及藝人遭減騷,他表示最近已續約,三年多後才滿約,更有騷爆!他表示從報道得知無綫藝人遭減騷:「減騷難免,我初入行一個月10個騷,一年120個,好難做得晒,做唔晒公司都係要出糧,但依家我一個月簽4個騷,拍一套劇集約40個騷,所以每年我都會爆騷。」祥仔認為電視行業要自負盈虧,問到人工是否滿意?他說:「OK!我唔係大貪,生活夠就得,喺TVB工作開心,滿意!」



























(太陽報)
=======================================================================
黎耀祥獲續約兼爆騷

藝人黎耀祥昨出席慈善活動,雖然傳言無綫裁員及藝人遭減騷,但他卻獲續約兼爆騷!他表示從報道得知消息:「減騷難免,我初入行一個月10個騷,好難做得晒,做唔晒公司都係要出糧。依家我拍一套劇集約40個騷,所以每年我都會爆騷。」祥仔更認為電視這個行業要自負盈虧,他入訓練班時候已知,問到滿意人工?他說:「OK!我唔係大貪,生活夠就得,喺TVB工作開心,滿意!」



(東方日報)有片睇

沒有留言:

張貼留言