KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年12月29日 星期一

[新聞] 阿姐讚黎耀祥聲靚 「學多點可多條財路」

【明報專訊】汪明荃(阿姐)與黎耀祥為無籌款騷《慈善星輝仁濟夜》 合作表演粵劇項目「帝女花之庵遇」,昨日專程上深圳錄音,今次是他們相隔17年再合作 ,阿姐稱以前登台曾邀請憑「豬八戒」角色爆紅的祥仔做嘉賓, 記得祥仔太太當時正值懷孕。

祥仔表示從小就聽粵曲黑膠碟,但好少有機會獻唱,發現唱起來很困難,多謝阿姐教他拍子、換氣,獲阿姐讚:「唱粵曲的確難,但他上手快、唱得有感情。」祥仔指自己演慣戲,而粵曲就有故事和感情,所以吸引他喜歡,笑說:「希望努力一點,看看可否由阿姐引薦加入八和會館。」阿姐雀躍地表示歡迎祥仔:「他把聲好靚,我鼓勵他學多點,可以多條財路。」祥仔賣口乖:「叫阿姐登台搵我做嘉賓,我跟她唱粵曲。」阿姐又指今次揀內地錄音,原因較香港多音樂和平價,祥仔好開心跟阿姐見識,並說:「以前聽播帶唱曲,今次有10幾個樂師現場伴奏強勁好多,是好經驗。」

記者:鍾一虹

汪明荃與黎耀祥相隔17年再合作,將表演粵劇。


























(明報)
========================================================================
阿姐讚黎耀祥聲靚添財路

汪明荃(阿姐)與黎耀祥昨日專程到深圳,為《慈善星輝仁濟夜》表演項目「帝女花之庵遇」錄音。

阿姐17年前登台曾請過祥仔做嘉賓,今次為善事再度合作,她大讚祥仔聲靚,並鼓勵他多唱粵曲,將來登台可多條財路。

祥仔對粵劇是外行,多謝阿姐提點他注意換氣及拍子問題。他自小受媽媽影響愛聽粵曲,希望得阿姐引薦加入八和會館。

(星島日報)
========================================================================
黎耀祥唱戲上晒癮

阿姐汪明荃和黎耀祥昨日到深圳為下月三日無綫節目《慈善星輝仁濟夜》中的《帝女花之庵遇》錄音,阿姐坦言內地錄音室較香港便宜,她又親自執筆教記者寫如「梆黃」等粵劇專業名詞,心情大靚。

自認是粵曲外行人的祥仔說:「阿姐今次帶我見識好多嘢!第一次有樂師咁唱粵曲!」又賣口乖大讚阿姐有經驗:「好多細節,阿姐教咗我好多拍子同換氣位。」問到是否之前與蓋鳴暉合作做盛世天戲劇團的《星海留痕》後上癮,他說:「上次係舞台劇,但真係接觸多咗,以前係鍾意聽,但冇咩途徑去練。」而17年前曾做阿姐演唱會嘉賓的他更膽粗粗地表示會繼續唱大戲:「睇吓可唔可以加入八和會館!」氹得身旁的阿姐笑逐顏開。

(太陽報)
========================================================================
祥仔唱戲上癮阿姐過招

汪明荃和黎耀祥昨日在深圳為下月三日無綫節目《慈善星輝仁濟夜》中的粵劇「帝女花之庵遇」錄音,阿姐坦言內地錄音室較香港便宜。問祥仔是否開齋唱大戲?他自認是外行人:「阿姐帶我見識好多嘢!我第一次有樂師咁唱粵曲!」祥仔又賣口乖讚阿姐經驗十足,阿姐更教他不少技巧。問是否之前和蓋鳴暉合作做盛世天戲劇團的《星海留痕》後大戲上癮?他謂:「上次係舞台劇,但接觸多咗。以前鍾意聽,但冇途徑去練。」

其後,阿姐就回顧17年前邀請祥仔做自己演唱會嘉賓,祥仔更膽粗粗話想繼續努力唱粵曲:「睇吓可唔可以加入八和會館!」聽得阿姐又冧又雀躍。

(東方日報)

沒有留言:

張貼留言