KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年10月20日 星期三

[FACE週刊第178期] 亮燈鬥排位 爆TVB變天預言


亮燈儀式排位見地位,愈企得埋六叔愈得寵,除 Lisa姐、 Do姐外,企得最近嘅係鄧萃雯、黎耀祥、陳豪和佘詩曼, 4個珍姐黨贏晒;反而 Tommy黨企得最近嘅只得林峯。


週一( 18日)無綫台慶亮燈,力捧小生花旦盡出企靚位,除幕前各人爭獎爭上位,高層亦權力鬥爭。無綫劇集製作部一直由珍姐(曾勵珍)同 Tommy(梁家樹)話事,各有地盤,二人鬥足十幾年,下年終於有了斷。

據知珍姐將會全權控制戲劇部,而 Tommy就調去邵氏電影。珍姐一統天下圓多年心願,心情 high爆,上月挽留一名 PA(助理編導)辭職時,除安撫外更爆驚世變天預言:「半年後呢個世界唔同晒!」暗示下年全面控制戲劇部。嘩! 2011年 2月珍姐玩晒,呢場戲肯定好睇過節目巡禮劇集啦!

珍姐(曾勵珍)同 Tommy(梁家樹)的恩怨,要數到十幾年前,當時電視城仍在清水灣,據知當時劇集製作部珍姐打晒骰,但之後發生「分家」事件,一分為二;另一邊由 Tommy接管。珍姐由大權獨攬變削一半權,呢啖氣珍姐一直頂住多年。

一統天下


但自從上年邵氏重開電影,加上《 72家租客》大收,變數就出現。據知方小姐希望拍電影出身的梁家樹,專心打理邵氏電影,加上論劇集質素近年以珍姐派佔上風,由佢一人掌管絕對冇問題,所以近幾個月內部一直有傳珍姐將會一統天下。

消息透露,上月一名 PA(助理編導)請辭,過往普通 PA辭職,最多由監製作挽留,但這次珍姐卻破例出口,令一眾幕後?頭,而該名 PA遞信時態度去意已決,但之後竟留任,原來珍姐講出變天預言。
知情者說:「當時珍姐同佢講:『你收番封辭職信啦,忍吓先,半年後呢個世界唔同晒!』呢個預言搞到珍姐嗰邊個個開晒香檳; Tommy嗰邊就嚇餐死,驚冇得撈!」

週一( 18日)台慶亮燈儀式,珍姐否認得嚟唔係好堅決,佢話:「(有冇講過預言呀?)邊個話?梗係傻 o架!(半年後你睇晒劇集部?)嗱!傳啫!我冇講過呀,我唔知。」而曾傳與珍姐亦鬥到七彩的樂易玲,今次竟撐珍姐,佢笑住話:「冇聽過喎。佢睇晒?係咪幾好囉!」係咪心嗰句?《讀心》姚 sir都好難估喎!



'09
上年巡禮以《宮心計》和《富貴門》做膽,兩劇主角企第一排,今年得番阿佘繼續企第一排。

珍姐玩晒
亮燈儀式開始時二人排排坐,一散場各自走,問到分家一事, Tommy笑容有啲尷尬,反而珍姐風騷笑住否認。
 
楊怡下年最多劇

嚟緊除咗睇視帝、視后爭獎,仲可以率先睇 11年有咩劇上。暫時估計有 16套播映, 10套時裝、 6套古裝,其中以楊怡最多劇,有 4套之多;小生方面就分布平均,各佔兩套,黎耀祥孭飛嘅《大太監李連英》、《法政先鋒》就最重頭。祥仔話:「法》劇就一定拍,不過係做法醫,唔係做差人,至於《李》我都一頭霧水,我連邊個監製都未知,巡禮啲劇變數好大

http://bbs.ent.163.com/bbs/tvb/189848516.html

沒有留言:

張貼留言