KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年12月15日 星期日

[新聞] 黎耀祥迎戰勝在有感情分

貴為三屆「視帝」的黎耀祥連續多年擔任台慶劇主角,今年都不例外,擔演台慶劇《法外風雲》時,劇中不幸中風的他演技大獲讚賞,而祥仔今年更獲提名「最佳男主角」及「最受歡迎電視男角色」獎項,雖然連奪三屆「視帝」,但祥仔坦言不是完全冇信心奪獎,更希望今次以開派對的心態出席。他說:「大家同事聚埋感覺好開心,今年感覺幾享受,一點都不緊張,自己攞過獎,攞同冇得攞都開心,其實喺觀眾同製作人心目中的肯定,我已經攞咗,不過獎冇人嫌多,畀我一定開心,係一個鼓勵。」

說到今年有「外人」黃子華、吳鎮宇及張智霖等加入戰團,祥仔坦言多些人都是好事,並鼓勵多些同事返無綫拍劇:「頒獎禮都係一個公司宣傳活動,提高大家欣賞節目的興趣,希望大家都支持。」

服裝:何國鉦

三屆「視帝」黎耀祥會以去派對的心態出席頒獎禮。


























(東方日報)有片睇
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20131215/00282_026.html
=======================================================================
黎耀祥當開P有獎唔嫌多

黎耀祥貴為三屆「視帝」,今年他憑台慶劇《法外風雲》獲提名「最佳男主角」及「最受歡迎電視男角色」獎項。雖然攞足3年獎,但祥仔謙稱希望今次以開派對的心態出席台慶:「今年一啲都唔緊張,自己攞過獎,其實喺觀眾同製作人心目中嘅肯定我已經攞咗。不過獎冇人嫌多,畀我一定開心。」由於今年視帝有「外人」黃子華、吳鎮宇及張智霖等加入戰團,祥仔坦言是好事,又鼓勵大家回巢拍劇:「頒獎禮都係公司嘅宣傳活動,希望大家支持。」

雖然今年多「外人」爭獎,但「親生仔」祥仔亦冇有怕!


























(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20131215/00470_031.html

沒有留言:

張貼留言