KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年10月31日 星期三

[新聞] 率先睇台慶重頭劇 祥仔米雪演技大鬥法 《大太監》監製:應該攞視帝視后!

無台慶劇《大太監》下周一正式上場,該劇未播出已備受注目,萬眾期待之下,本報記者獲邀請,率先收看首十集,發覺劇情緊湊絕無冷場,而男、女主角祥仔黎耀祥和米雪的演技,絕對是今年台慶頒獎視帝和視后之選。監製羅永賢接受本報記者訪問時,亦大讚兩人是天才和地才的演員,完全演活了角色,有信心兩人在頒獎禮得到好成績,而身在外地的祥仔和米雪,對於讚賞未敢自滿,但兩人坦言都渴望奪視帝和視后!採訪:杜淑霞
  
       攝影:張詠森、吳君豪

  監製讚男女主角:天才與地才

  監製羅永賢決心要打造一個更有血有肉的李連英和慈禧,希望將這對被視為惡毒陰險代表的主僕變得更立體,「呢個係李連英成長故事,佢能夠變到後期所謂『奸』,當然唔係一朝一夕,當中一定經歷好多事,編審參考好多正史同野史,亦搵好多關於宮中低下層生活資料豐富個故事。」

  對於祥仔和米雪演出,羅永賢認為無懈可擊,「祥仔同米雪演得好出色,應該視帝視后,但都要睇觀眾投票。李連英咁複雜角色,真係諗唔到邊個做得到,算係祥仔度身訂造。慈禧雖然最初唔係得米雪一個選擇,但係佢做之後,我就覺得冇搵錯人。祥仔同米雪係兩種好唔同好演員,祥仔就係天才,佢就算講緊笑,但一埋到位,就好似上身咁,即刻入晒戲,而米雪就係地才,佢好努力,會做好多準備工夫。」

  祥仔讚米雪:正版慈禧

  祥仔坦言以一貫的手法準備角色,「戲劇始終係戲劇,雖然有歷史背景,但係跟番劇集去做就夠,我唔係特別去搵資料,我相信編審同監製有佢想表達方向。」對於被監製讚是天才,祥仔未敢自滿,「就算係天才,都要有機會發揮先得,李連英呢個角色,真係好我演。(有冇信心三度封視帝?)有當然開心,但係我好想米雪姐,佢真係做慈禧出!佢份貴氣,唔係個個演員有,晒個角色,仲有佢演技,真係好,唔係淨係惡,而係好有威嚴壓場感。」

  米雪讚祥仔:神級演技

  正在內地拍攝劇集的《土地公土地婆》的米雪,坦言當日接拍慈禧一角,感到很大壓力,「劇本同對手都咁好,我唔想令大家失望,所以成日催編審早畀劇本我返去準備。」原來米雪一直恨跟祥仔合作,今次終於恨到,亦沒令她失望,「今次接拍同祥仔合作,係其中一原因,佢呢個兩屆視帝今次升級,應該係神級演技,佢又唔自私好照顧對手,大家合作好開心。」至於被睇好挑戰視后寶座,米雪表示不敢當,「能夠拍到咁出色劇集,已經好似得獎咁,當然有獎項係鼓勵邊個唔想,但唔會好期望,最緊要有觀眾讚賞,已經好足夠。」

(頭條日報)
http://www.ihktv.com/theconfidant-the-first-to-see.html
=====================================================================
祥仔破天荒 新劇戲院播

台慶劇《大太監》將於十一月五日首播,據知無綫相當重視這個台慶劇,更有指為力催黎耀祥三登視帝之位,將「谷行」宣傳。除第一集會一連兩小時播放,而今晚,無綫更破天荒安排粉絲與劇中藝人一同在圓方的戲院率先欣賞首播,男、女主角黎耀祥、米雪專登分別由馬來西亞、大陸返港支持,實行為視帝、視后之位造勢。

(東方日報) http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20121031/00282_037.html ======================================================================= 黎耀祥撲返港提早「閹」

台慶劇《大太監》被指是力谷黎耀祥上「視帝」寶座之作,無綫對此劇相當重視,除了於下月5日作一連兩小時首播外,今晚更破天荒安排劇中演員與Fans在圓方戲院睇首播先睹為快,主角黎耀祥與米雪特地分別由馬來西亞及內地返港支持,為視帝、視后之位造勢!

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20121031/00470_042.html

沒有留言:

張貼留言