KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年5月27日 星期一

[新聞] 雯女查經慰藉 黎姿聞《金枝》是非速閃






















【灣仔】無綫重頭劇《金枝慾孽貳》收視插水,「如妃」鄧萃雯炮轟冇劇本要飛紙仔,俾編審周旭明同黃德斌暗寸佢「跳船」,是非仲精采過劇情,令觀眾更加懷念當年嘅《金枝慾孽》!有份拍第一輯扮玉瑩小主嘅黎姿,前日下晝4點半,現身灣仔會展舉行嘅佳士得展覽睇名畫。

做咗少奶奶嘅黎姿一身名牌,佢對國畫家林風眠每幅估價逾百萬嘅作品《秋林》、《仕女》同《蘆葦》都好有興趣,駐足睇咗一輪,離開時記者問佢鍾意邊幅畫?佢笑容滿面話:「好多都鍾意。」不過問到佢拍《金》劇有冇飛紙仔?黎姿唔想牽涉是非,只係避答:「唔知。」提到雯女同周旭明鬧交,黎姿就話:「冇留意。」再問佢有冇睇《金枝貳》?佢乜都唔答就急急腳走人!   李司棋撐心情OK

至於畀舊戰友群插及傳被無綫封殺嘅雯女,上周四約咗李司棋、喬宏太太小金子、88年亞姐冠軍樂蓓等去九龍塘查經以慰心靈,久未露面嘅小金子行動不便,要助行器輔助。查經及飯敍後,雯女喺晚上8點幾離開。記者日前致電李司棋,佢話雯女心情唔錯:「我仲問雯女係咪拍拖?所以咁多記者跟佢,佢話因為工作啲嘢。我哋查經嗰段咁啱話:『即使受攻擊,唔好難受,只要係為公義同正義,就會企得穩。』我亦唔信無綫高層會講封殺呢啲說話。」

採訪、攝影:李志明、馬建華、吳耀輝


黎姿前日喺灣仔睇畫,講到名畫就笑笑口,講起是非就即閃!
                                                 
黎姿入場睇名畫,同個friend有傾有講。
                                       









































 (蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言