KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年11月28日 星期日

[新聞] 揚言30歲才生BB 陳法拉尊重「奶奶」默認已婚

(綜合報道)(星島日報報道)陳法拉與Neway太子爺薛世恒多次傳出已經結婚,女方未有正式否認過。昨日有人以「奶奶」稱呼薛的媽媽,法拉亦沒有抗拒,更謂公開都要在適當的時候,似乎默認已婚的傳聞。

陳法拉昨日出席時裝品牌專門店開幕酒會,對於有報道指法拉本應承婚後2年內生BB,最終未有兌現而惹來奶奶的不滿,法拉笑說:「這報道有點天馬行空,不知從何開始解釋。我有點不開心她(奶奶)被拍照,她當時沒有防備,因為我是公眾人物才會發生這種事。」問到她薛世恆的媽咪是否已經是她的奶奶?她答道:「你們問她啦!(你不知道嗎?)要在適當的時候,大家有共識才會公開。」

該報道指她擅自續約無綫令她與「奶奶」關係變差,她坦言愈多這種報道反而令大家的溝通增多,令關係變得更好。例如「奶奶」被記者影相後立即致電她,大家少了誤會。不過她謂「奶奶」被拍照真的有點被嚇親。問到她的「奶奶」有否着她不要再拍戲?她答道:「我好多謝身邊的人都很支持的工作。」她希望30歲才生小朋友,實在很難說何時退出,現時都是以工作為主。

今晚法拉有份演出的《巾幗梟雄之義海豪情》大結局,她謂收視沒有大家想像般高,希望結局可以破《大長今》的紀錄,不竟《義》劇是本地自家製劇集。

琦琦的女兒Ella今年就讀小一,對於近期直資學校的風波,她謂女兒讀國際學院不受影響。而她覺得女兒的學費十分合理,尤其伙食費十分平宜,月費只是300多元,還有營養師設餐單,每日更有幾款選擇。她認為家長捐錢給學校十分正常,她說:「幼稚園時學校開放日都會着家長捐錢,主要是贊助學校圖書館購買新書,我覺得小朋友讀得開心,大家都樂意捐錢,學校亦沒有規定一定要捐幾多。」不過她覺得有學校把儲備炒股票十分危險,她並不贊成。

聖誕節適逢是女兒的生日,女兒最想爸爸跟她一齊慶祝,故任達華一早已經向經理人申請放假,過了新年才開新戲。她說:「我們選了幾個地方旅行,由女兒自己決定去那裏,她生日應該要遷就她。」

另外,余安安剛剛亦去了3個地方旅行,包括上海、泰國和馬來西亞。問她有沒有艷遇?她笑說:「沒有,不過幾個女仔出外,一定會有人搭訕,傾了幾句沒有交換電話。」她謂聖誕節反而會留在香港,因為女兒回港度假想爭取時間見面。

(星島日報)
http://hk.news.yahoo.com/article/101127/3/lhhk.html
==================================================
陳法拉恨30歲生仔暗示秘婚 (有影片)

近期憑劇集《巾幗梟雄之義海豪情》中「晴晴」一角人氣急升的陳法拉,將有機會與「九姑娘」鄧萃雯爭視后,未知是否心情靚爆,昨日終忍不住口暗示已嫁入薛家,更明言與奶奶關係愈來愈好,又拍心口計劃30歲生BB!

現年28歲的陳法拉一直被指與Neway大少薛世恒已婚,可是法拉的事業如日方中,加上薛家向來低調,對於薛家大少奶的身份,法拉惟有採取迴避政策,一直避而不談。不過,最近盛傳法拉因沒有兌現生BB承諾,激到「奶奶」紮紮跳,為免再惹誤會,法拉昨日出席時裝活動時暗示自己已婚的秘密。

陳:陳法拉 記:記者

記:有指你同男友應承奶奶兩年內生BB,唔兌現承諾而激嬲奶奶?

陳:(面色一沉)太天馬行空喇!我唔知點解會有呢啲傳聞,最唔好意思係影到佢(奶奶),因為我係公眾人物,所以影響到身邊人。

記:同男朋友有冇生育計劃?

陳:我諗遲啲先,咁講有少少唔公平。

記:咁幾歲同男朋友生BB?

陳:(甜笑)我諗30歲啦!不過呢啲冇得Plan!

記:係咪因為想過二人世界?

陳:都係以工作行先!

記:其實你係咪激嬲咗奶奶?

陳:我哋關係仲好過以前。

記:佢真係你奶奶?

陳:唔……咁要問番佢喎!

適當時候公開關係
記:點解要問佢?

陳:(欲言又止)總之喺適當時候、大家有共識先公開,出面人哋點寫我唔理,佢畀人影到之後都即打番畀我,佢都有少少嚇親,但都有問候我。解釋畀佢聽之後就再冇誤會,咁仲好!不過我真係唔知出面啲人有乜用心咁寫。

記:奶奶有冇叫你唔好做?

陳:唔會,我開心係身邊嘅人支持我嘅工作。

記:同TVB會唔會續約?

陳:公司嘢唔方便講。

聖誕節出埠旅行
記:聖誕節有冇假放?會唔會出埠?

陳:應該有幾日!都會去旅行,因為香港嘅地方都去晒!

記:同老公去?

陳:唔會答你!

記:咁會唔會同男友去?

陳:依家仲未知。

記:《義海豪情》大結局會同男友一齊睇?

陳:應該唔會,因為有特別安排大結局活動。

記:對結局有冇期望?

陳:其實收視冇想像中咁高,但個結局真係好好睇,希望觀眾乖乖哋返屋企啦!我最想係可以衝破《大長今》嘅紀錄。

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20101128/00470_001.html

沒有留言:

張貼留言