KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年11月3日 星期三

[FACE周刊第180期] 大鉸剪 《義海》無情 法拉悶戲輸畀骨嫲棺材


我對自己好有信心!(真實對白)
被問到《義海》收視差,法拉就話:「收視我控制唔到!我對自己好有信心!」問佢係咪想攞獎,佢話:「唔係,我講演出啫!」

《義海》播咗兩星期,上週平均收視只得 31點,排骨仔敖嘉年夠慘、非凡哥麥包夠奸。劇中主角配角都彈起,惟獨第二女主角、今年視后大熱嘅陳法拉卻脫腳,同黃浩然首場(第 5集感情戲,法拉更濕身上陣),竟然係首週最差收視,只得 27點。為免悶親觀眾,監製李添勝更喺第 7集 cut走法拉 4場戲,寧願播骨嫲棺材,都唔出法拉談情戲。添哥仲話:「嗰場戲好貴唔 cut得 o架,我想畀觀眾知以前點做白事!」法拉慘輸骨嫲棺材,大吉利是!


微博喊冤

法拉俾人 cut戲意難平,即使知道無數記者?實佢微博,依然喺微博呼冤,曾豪言「一世都唔放料!」嘅佢,今次喺微博都算另類放料。諸葛梓岐要學吓喇!

28歲陳法拉,今年劇接劇,但要數最有機會彈起,一定係《義海》入面晴晴呢個角色。劇中演大悲友身懷絕症,同第二男主角黃浩然有純愛感情線,之後又要為家人獻身日軍,超討好角色,等攞獎格局。

談情戲趕客

角色有發揮,唔等於觀眾接受。法拉喺《義海》第 5集( 22日)首場講及黃浩然冒雨接送一幕感情戲,劇情超感人,可惜收視只得 27點。據劇組人員透露:「佢同黃浩然開段冇乜起伏,監製都驚觀眾叫悶 o架!」添哥亦手起刀落,喺第七集中 cut咗法拉 4場戲,其中三場更係佢同黃浩然首次過電戲分。 Cut戲法拉懵懵吓,要睇電視先知俾人「無情刀」,當晚即在微博抗議:「 Why? Why? Why?……那場超浪漫的!我快哭。」
感情戲趕客,上週五(第 10集)法拉同冬妮(江美儀)告別一幕更創新低 25點,不過法拉對收視看得淡,仲話對自己好有信心。

F:《 FACE》 陳:陳法拉
F:第 7集俾人 cut戲你嬲到喺微博發火喎!
陳:哦!我睇電視先知!我冇發火!我問過添哥係因為 duration(片長時間)問題啫!要減啲場口,咁當然有少少失望,因為每一場都係心血。
F:有你嘅戲分都收視差少少喎!
陳:收視我控制唔到!我對自己好有信心!


Cut走談情戲
戲中法拉患心漏症,雖然同黃浩然青梅竹馬,但一直唔敢示愛,拖拉幾集慘被刪戲。


演員好被動。(真實對白)
對於被 cut戲一事,黃浩然話:「我開頭唔覺,後尾睇到法拉喺微博咁講先知,演員好被動,當然唔想拍咗但出唔到街啦!」



第 7集骨嫲死後,原本有 3場戲分別講法拉見到骨嫲棺材好驚,跟住仲搵埋黃浩然出外定驚,點知被添哥 cut咗。



被刪對白曝光
仲有一場講法拉知道骨嫲死咗,之後跑去茶樓搵排骨,劇本寫該場戲得半頁紙,不過法拉就拍足兩日,佢自己都喺微博度爆料!






「之後唔會再 cut」

添哥亦話:「法拉做得好好,但嗰集係太長關係,所以被迫剪走,我拍骨嫲嗰場用咗成萬銀呀!好貴呀唔 cut得,同埋最重要我想觀眾了解當時佢哋點處理白事,之後唔會再 cut佢!(有親法拉收視都低喎!)唔關佢事,係因為太早(播)喇! myTV爆晒燈呀!」爆燈都冇用!《讀心神探》姚 sir平均收視 32點,高《義》劇一點,唔該快啲轉時間播啦。


法拉低開
第 5集講法拉收工,遇到暴風雨,法拉濕晒身,但收視都係得 27點。


27點


第 10集講法拉送別冬妮,竟然得全劇新低 25點。


25點

場戲貴唔 cut得!

添哥強調之後戲分冇再 cut法拉任何戲,佢仲暗示收視一般係播映時間問題:「啲人都未返到屋企,我知 myTV爆晒燈,但係我冇能力改播映時間呀!」


李添勝


集 7集 留棺材戲
第 7集監製添哥最緊張骨嫲死呢一幕。所以就算係片長關係,都冇將呢一場任何細節剪走


就係為咗呢場送走骨嫲戲分,搞到法拉同黃浩然 3場談情戲冇咗!


骨嫲
骨嫲由特約演員許碧姬飾演,今年七十幾歲嘅佢,每次開工收 5百蚊,骨嫲年紀大但記性好,好多無綫監製都愛用佢。

沒有留言:

張貼留言