KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年11月7日 星期三

[新聞] 《大太監》首播最高35點 商場爭播大結局

【明報專訊】無綫劇《大太監》前晚兩小時的首播版本,平均收視33點,最高是10時28分那一刻,錄得35點數字(觀眾人數約224萬),主角米雪及黎耀祥很感意外;《大》劇高開,連帶同日收視上升,《愛‧回家》平均28點,《東張西望》平均23點,《走過烽火大地》平均25點。

無綫外事部副總監曾醒明表示:「收到1位觀眾意見,認為《大太監》好悶。不過,已有幾個商場,爭相要安排一齊睇大結局,最後兩集是12月15日及16日,安排每晚播兩集。《名媛望族》則在14日播出兩小時大結局版本,兩個劇集播畢後,17日便是台慶頒獎禮。」

記者:梁榮達

(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20121107/saa01/mbe1.txt
========================================================================
「三順爺」奸出收視 陳國邦打到定欣「滑胎」

台慶劇《大太監》前晚一連兩集首播收視報捷,平均33點,最高35點,力壓《名媛望族》成為今年連播兩集首播劇收視之冠。無綫外事部副總監曾醒明透露已有不少商場搶為兩劇大結局搞活動。《大》劇監製羅永賢滿意收視,提到《名》劇多話題,他笑說:「我哋冇咁重口味,係Sell戲味。」他點名飾演奸太監三順爺的陳國邦定必爆出,稍後一場「三順爺」毒打宮女胡定欣致滑胎的場口,手段狠毒更必睇到觀眾恨之入骨。陳國邦受訪時坦言初出道已提名金像、金馬,現時專注工作,獎項隨緣,而去年男配得主黃智賢有望憑《雷霆掃毒》奸住冧莊,他指陳國邦是他很欣賞的演員,但對自己亦很有信心。而通訊事務管理局接獲《大》劇一宗投訴,指亂改歷史人物性格。

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20121107/00470_014.html
=======================================================================
陳國邦夠奸睇好爭男配

台慶劇《大太監》首播收視報捷,有勢頭壓倒另一台慶劇《名媛望族》,而劇中飾演太監首領的陳國邦更奸得出位,毒打宮女胡定欣令她滑胎,大有奪今年「男配角」獎項之勢。

無綫台慶重頭劇《大太監》前晚一連兩集首播創下佳績,平均收視有33點,最高收視點更達35點,成為今年連播兩集劇集首播收視之冠,壓倒另一套台慶劇《名媛望族》首開平均30點的成績,有望奪得「最佳劇集」!

冇《名媛望族》咁重口味

該劇監製羅永賢坦言對收視感滿意,說到《名》劇場口多談論位,他笑言:「我哋冇咁重口味,只係sell戲味!」他又點名陳國邦飾演的「彭三順」都應該會爆出,未知屆時會否令他有機會奪今年「最佳男配角」獎項?

劇中陳國邦找人毒打黃浩然,行為令人髮指,又狠打與李連英青梅竹馬的宮女胡定欣,令她滑胎,手段狠毒!記者致電給陳國邦問他有否信心奪「最佳男配角」?他坦言:「我依家只會專心工作,對獎項嘅嘢真係冇所謂,隨緣。(個心唔想攞咩?)每一次都想,但都係等個天去決定。」另一勁敵、在《雷霆掃毒》飾演奸角的黃智賢亦大讚陳國邦:「自己非常欣賞佢,不過依家先播咗兩集,未咁快有定論,要睇埋落去先,我對自己都好有信心!」

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20121107/00282_034.html
====================================================================
網友質疑「李連英」由來
《大太監》首播後反應不俗,網友對該劇有不少好奇問題,包括有指第一集播時,黎耀祥飾演的「李連英」身份低微,當時應叫「李進喜」,「李連英」這個名是由慈禧太后所賜。亦有網友指黎耀祥甚有「柴九」feel,另一太監黃浩然則十分健壯。

此外,外事部副總監曾醒明表示,不少商場都正搶住傾談《大太監》及《名媛望族》的結局活動,而通訊事務管理局就接獲《大太監》一宗投訴,指亂改歷史人物性格。

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20121107/00282_035.html
=======================================================================
《大太監》高開33點 祥仔角色名惹爭議







由黎耀祥、米雪、邵美琪同陳國邦等主演嘅台慶劇《大太監》,前晚首播兩小時版本,平均收視33點(約有211萬觀眾收看),叫好又叫座。唔少觀眾都大讚祥仔表現出色,亦睇好佢再問鼎視帝,而啱啱做爸爸嘅陳國邦演嘅奸公公彭三順亦得到唔少讚賞,唔少觀眾睇到想摑佢。

責編劇失職

雖然《大》劇製作好認真,好多場口喺橫店拍,不過網民仍然金睛火眼實劇情有乜嘢錯處。話說祥仔喺劇中演晚清著名宦官李連英,首集劇情講佢身份仲係好低微,未成功上位得到飾演米雪嘅慈禧太后賞識。網民篤爆李連英本名李進喜,係得到慈禧重用後先賜名佢做連英,話無綫編劇事前冇做好資料搜集。

但有網民撐《大》劇,話如果編劇跟足歷史,班師奶觀眾就會睇唔明,仲會話:「乜柴九唔係做李連英?」力挺劇組唔改名決定正確。《大》劇監製羅永賢噚日接受電話訪問時解釋劇組知道李連英原名係李英泰,不過唔想叫幾集之後又改名令觀眾混淆,所以先由第一集開始用呢個名。

  (蘋果日報)
http://www.ihktv.com/eunuch-premiere.html

沒有留言:

張貼留言