KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年11月23日 星期五

[新聞] 黎耀祥變打星 一Take十幾招

黎耀祥日前為馬來西亞電影《丐世英雄》拍攝一場吊威吔戲,打扮像小飛俠的祥仔在十多呎高從天而降,又拍攝了不少武打場面,他笑說:「劇組都好佩服我,十幾招又轉身又飛身,一Take搞掂!導演都有讚,簡直技驚四座!」

祥仔被吊至十多呎高,相當驚險。






















(太陽報)
==================================================================================
黎耀祥打得一TAKE搞掂

黎耀祥日前為馬來西亞電影《丐世英雄》拍攝一場吊威吔戲,飾演英雄的祥仔造型打扮如小飛俠般,被吊高十多呎高後從天而降,他笑言劇組要求認真,不過那邊的吊威吔過程就比較落後,不如香港般有吊雞車,祥仔謂:「不過都好安全,OK嘅!」說到戲中有多場打戲,他笑謂:「我哋呢啲拍慣大場面,佢哋都好佩服我,十幾招又轉身又飛身,一個TAKE搞掂,導演都有讚,簡直技驚四座,(會否再拍電影?)睇機會!今次都係抱住見識嘅心態,不過覺得馬來西亞電影有發展機會。」此外,祥仔的香港、新加坡、吉隆坡粉絲更到場探班。

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20121123/00282_023.html

沒有留言:

張貼留言