KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年12月22日 星期六

[新聞] 黎耀祥不信林峯輸視帝扭計

【明報專訊】有周刊指林峯及徐子珊不滿今年台慶賽果,扭計罷拍無綫劇集。3屆視帝黎耀祥昨日對此表示﹕「不會的,TVB不是由我們控制,絕對是炒作,不可能藝員說拍就拍,想攞獎就攞獎。若果全部我們話事就好,我一定先攞股份。」林峯及粉絲很不開心?「不會,林峯不會像粉絲那樣不開心,他做了10多年會明白,粉絲就會有情緒,這是很合理。」有否擔心明年再攞視帝?「老實說我也不是齣齣劇都好,角色要配合,就如馬國明很適合演《On Call 36小時》,我做就死硬。不是好戲便年年攞獎,否則梁朝偉便年年攞金像獎!」
對於大部人認為公投對粉絲多的林峯有利?祥仔說:「我都愕然。最初是大家想當然,但發覺投票的不是粉絲,好多是真正TVB粉絲,亦令我明白觀眾的取向,如明年沒有好戲便不會投你。」又傳靠兒子換獎?「邏輯完全是錯,如果捧我個仔,應是我付款給公司。今次公投有會計師樓監控,但仍被人說不公道,對TVB是幾大的侮辱,又不是軍事機密。」

郭晉安撐祥仔實至名歸

郭晉安剛巧在電視城拍劇,有份候選視帝的安仔說﹕「祥仔是實至名歸,如果是計粉絲多,不如搞一個「粉絲多」大獎。相信今次在公平、公正,以演技為準則,祥仔是當之無愧。」

記者:梁榮達

祥仔指今次公投由會計師樓監控,若說不公道是對TVB的侮辱。



                                           






















(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20121222/saa01/mbg1.txt ========================================================================
祥仔力斥兩指控不合邏輯

黎耀祥3度封視帝,是非傳聞隨即而來。有指林峯、徐子珊失落獎項,扭計不再拍劇;也傳聞TVB欲招攬祥仔兒子(黎正橋)加盟拍劇,為此將視帝再度送上。

對此,祥仔昨輕鬆回應,「如果藝人可以控制咁多嘢就好,咁要股份唔要獎喇!另一報道都唔合邏輯,如果TVB捧我個仔,咁就應該係我畀個獎TVB啦,邊可能畀獎我?」此外,祥仔更覺得是次普選帝后,會令藝人或劇組都有新思維,「唔係藝人有幾多Fans。應該講,都係TVB嘅Fans。」

另外,祥仔成為「MyBB親子平台」星級代言人, 更跟唐寧、歐倩怡、糖兄妹及高鈞賢等,分享世界末日的好去處。祥仔說:「如果有末日,當日會同老婆囝囝,買晒最喜歡嘅食物,喺屋企開Party!」而唐寧不信有末日,但如果有,當日又不用開工,就會跟父母、囝囝一齊打邊爐。
 
(星島日報)
http://news.sina.com.hk/news/20121222/-17-2854354/1.html
========================================================================
祥仔:佢哋內地大把機會

《好報》爆料指出爐視帝黎耀祥得票與排第二位的馬國明只差三萬票;而賽前大熱林峯和徐子珊飲恨帝后,原來是成為高層角力的犧牲品,他們嬲爆計劃明年扭計唔拍劇。對此,祥仔不相信林峯和子珊反枱,認為他們在內地大把機會。

猛料如雲的《好報》爆料指因無綫高層樂易玲和曾勵珍角力,令賽前大熱的林峯和徐子珊最終失落視帝和視后,二人更向無綫反枱,明年罷拍劇!對此,視帝贏家黎耀祥昨日說:「點會呀?無綫唔係我哋控制嘅,係都攞啲股份先,咁就唔使拍劇喇!佢哋內地大把機會,唔會罷拍。(林峯粉絲唔滿意賽果?)呢樣嘢係必然,但我相信林峯冇佢啲Fans咁唔開心,阿峯做人踏實,都做咗呢行十幾年,明白遊戲規則,阿峯啲Fans反應亦正常。(下年你再攞咪變成公敵?)咁快講定,我都唔係個個角色都咁掂,其實今年都諗住恭喜阿峯,事實上觀眾係投票畀TVB,如果我過咗隔籬台可能都冇人睇。」他贊成公開票數,認為現在的爭議對無綫是侮辱及不公平。

有傳祥仔兒子黎正橋加入無綫,因而出現換獎傳聞,他說:「邏輯錯晒!如果係咁,應該係我畀番錢同獎TVB,完全係老作!唔反對個仔入娛樂圈,但係父子檔就唔喇!」他又主動澄清被雜誌指沾沾自喜粉絲多過林峯,他強調不會這樣說話。

楊怡繼續慶祝封后

得票緊隨祥仔之後的馬國明,獲悉二人只差三萬票,他說:「係咩?冇諗過有咁多票,多謝觀眾支持。」問到林峯票數三甲不入?他說:「吓?唔敢再講,怕惹是非!」他不相信續約有獎,並指自己與無綫還有長約。

至於視后楊怡昨日凌晨在微博上載與《名媛望族》台前幕後做冬飯聚的照片,順道慶祝楊怡封后,她留言表示飯聚已感心滿意足:「今晚能夠和你們相聚,我心滿意足了!」另外,兩位當事人林峯和子珊在截稿前仍未能聯絡上。

祥仔贊成無綫公開票數,平息獎項爭議。


                                             























(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20121222/00470_017.html =======================================================================
 黎耀祥:佢內地大把機會

昨日出街的《好報》爆料指無綫台慶頒獎禮的「視帝」投票,林峯得票竟然三甲不入,而「視帝」黎耀祥與得票排第二的馬國明只差三萬票,而賽前大熱的林峯和徐子珊原來成了高層角力的犧牲品,兩人嬲爆計劃明年罷拍劇。黎耀祥昨日回應指不相信林峯和徐子珊會咁小器,祥仔又否認為兒子鋪路入無綫,並拒絕父子檔拍劇。

今年大玩全民投票的無綫台慶頒獎禮曲終人散,「視帝」和「視后」分別由黎耀祥和楊怡奪得,不過賽果引起爭議。據昨日出街的《好報》爆料指賽前「視帝」大熱的林峯得票竟然三甲不入,僅次祥仔的卻是馬國明,兩人票數只差三萬票,林峯和徐子珊失落視帝視后,原來因為高層樂易玲和曾勵珍角力,曾姐企硬延期頒獎禮為黎耀祥和楊怡狂吸票。

撐粉絲反應正常

對於《好報》指林峯和徐子珊明年扭計唔拍劇,黎耀祥昨日接受訪問說:「點會呀,TVB唔係我哋控制嘅,係都攞啲股份先,咁就唔使拍劇喇,佢哋內地大把機會,唔會罷拍。」講到林峯粉絲不滿他封帝?他說:「呢樣嘢係必然,但我相信林峯冇佢啲fans咁唔開心,阿峯做咗呢行十幾年,好明白遊戲規則,阿峯啲fans反應亦正常。」

另有傳祥仔兒子黎正橋加入無綫,因而出現續約換獎傳聞,他說:「邏輯錯晒,如果係咁應該係我畀番錢同獎TVB,完全係老作。唔反對個仔入娛樂圈,但係父子檔就唔好喇。」

而馬國明對於他得票緊隨祥仔只差三萬票,他說:「係咩,冇諗過有咁多票,多謝觀眾支持。」至於問到林峯票數三甲不入?馬國明說:「吓,唔敢再講,怕惹是非。」馬國明又不相信續約有獎,他透露自己距離傾續約還有長時間。另外,林峯和徐子珊則在截稿前也未能聯絡上。

楊怡與拍檔慶功

另外,在台慶頒獎禮開心奪視后的楊怡,昨日凌晨在微博上載跟《名媛望族》台前幕後的飯聚照,出席者有劉松仁、韓馬利及賈曉晨等,原來是眾人齊齊做冬之餘,順道慶祝楊怡榮登視后。楊怡在微博留言表示飯聚令她心滿意足:「如果明天(昨日)是世界未(末)日,今晚能夠和你們相聚,我心滿意足了!」

黎耀祥不反對兒子入娛樂圈,但就拒絕父子檔上陣。




                                       





















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20121222/00282_035.html =======================================================================
安仔寸林峯恃粉絲多




黎耀祥三奪無綫視帝,令當時在現場的馬國明O晒嘴,之後有指林峯對失獎感不滿,祥仔昨日說事前其實打定輸數:「我都好愕然!預咗今年恭喜林峯。」郭晉安則認為祥仔奪獎實至名歸,還暗寸林峯說:「如果係計粉絲多,不如整個粉絲多大獎。」

今年無綫頒獎禮黎耀祥三奪視帝,令有份角逐的馬國明即場O嘴,之後有指林峯對失獎感不滿,更有傳他因此扭計不肯拍無綫劇。

批評較似歌手

對此,昨日在將軍澳電視城開工的郭晉安說:「如果係計粉絲多,不如整個粉絲多大獎。以演技為準則嘅話,祥仔當之無愧。其實可以睇吓點呵番佢(林峯),開多十場演唱會等佢賺多啲錢先喇。佢家似歌手多過似演員,如果要多方面發展真係要比人花更多時間精力,歌影視三棲真係唔容易去捱。」

祥仔昨亦於將軍澳電視城開工,談到三度奪視帝,他說:「我都好愕然!預咗今年恭喜林峯。」祥仔又贊成無綫公開賽果:「無綫搵會計師樓監控,結果出嚟都俾人話造馬,咁對無綫唔公平,亦係侮辱,與其唔係軍事機密,咪公開囉!」

有指林峯及徐子珊因失落視帝視后扭計不拍劇,祥仔說:「唔會,點會呀,無綫唔係大家想像中咁,由我哋控制。」另一傳言指祥仔自稱粉絲多過林峯,祥仔說:「我哋咁成熟,點會講呢啲嘢,林峯嘅粉絲梗係多過我啦。」

祥仔勸睇開啲

對於有傳林峯與粉絲不滿賽果,祥仔表示:「我覺得阿峯會好明白,佢喺呢行做咗十幾年,我覺得佢好努力好踏實,獎每年一個,今年唔攞咪出年攞,可能粉絲情緒大啲,因為鍾意得阿峯先會反應大,希望大家睇開啲。遊戲梗有輸贏,唔使太着緊。」

採訪、攝影:楊潔雯

黎耀祥奪獎一刻,馬國明O晒嘴,祥仔昨日亦表示當時很愕然。



















(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言