KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年10月11日 星期五

[新聞] 跑來跑去周身汗 黎耀祥當焗桑拿

【明報專訊】黎耀祥click me與黃浩然、蕭正楠、曹永廉click me、陳國邦因拍攝《大太監》結成好友,有「太監五虎」稱號,獲無綫安排拍攝新劇,昨日聯同胡定欣為節目巡禮拍攝外景。今次他們不用穿太監衫,祥仔一身西裝Look。故事講述他們出宮後發現大寶藏,於是各出奇謀奪寶。

祥仔穿著西裝跑來跑去,身手甚靈活,卻跑到滿身大汗。他笑說當焗桑拿,應該瘦兩磅。他又自言年紀大,叫大家惜住他。而胡定欣相隔10年再騎馬有點緊張,她在《大太監》已死了,所以不知故事如何安排!

黎耀祥一身西裝造型拍攝節目巡禮,雖然要跑來跑去,但身手甚靈活。



















(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20131011/saa01/mcv1.txt
================================================================節目巡禮 永廉正楠再演太監疑斷背 子珊搞父女戀逼啟華就範

陳茵媺產後歸隊

  昨日拍攝節目巡禮還有《大太監》原班人馬的《太監五虎》,劇情圍繞黎耀祥、黃浩然、陳國邦、曹永廉及蕭正楠五虎在皇后死後開始尋寶,有指陳茵媺懷孕辭演《寒山潛龍》欠下監製人情,因此產後速歸隊拍《太監五虎》演皇后一角,蕭正楠昨也透露媺媺可能生完B就歸隊原班人馬開劇,他亦希望對方坐完月回來開工。


  昨日黎耀祥、黃浩然及陳國邦都要吊威吔,黃浩然為此刮損手臂,期間疑要替身代勞,拍到滿頭汗的黎耀祥笑言大家錫住他一把年紀,又笑言恐怕明年要退休。曹永廉今次疑與蕭正楠斷背,他直言不介意,看中蕭正楠夠斯文,嫌黃浩然太Man很惡。浩然表示上集之後五虎成好友,他不知今次有無斷背劇情,但同意曹永廉揀蕭正楠別揀自己。胡定欣昨以賊婆造型拍騎馬戲,她稱對上一次騎馬是10年前拍《大唐雙龍傳》,幸好甫坐上馬背就重拾當年感覺。

(星島日報)
=======================================================================曹永廉揀蕭正楠「斷背」

黎耀祥、胡定欣、黃浩然、蕭正楠、曹永廉及陳國邦等《大太監》演員,昨日到元朗為無綫拍攝節目巡禮宣傳片。據悉,新劇延續《大》劇內容,講述「太監五虎」於慈禧離世後出宮奪寶,期間引發連串故事。

現場曹永廉及蕭正楠正拍攝疑似斷背的戲份,阿廉笑說:「拍巡禮至斷背,但正式拍我都OK。我揀蕭正楠都唔揀黃浩然,佢太Man,太惡!」而贏得阿廉「垂青」的蕭正楠說:「唔想佢揀我呀!揀陳國邦,佢包保唔會反抗。」至於被曹永廉「嫌棄」的黃浩然則說:「唔揀我仲好,我驚嘔!」此外,蕭正楠透露陳茵媺生B後將參與拍攝:「監製話佢會拍呢部劇,依家未知幾時開工。孕婦生完係咪要休息三個月?我諗最快出年三月後啦!」

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20131011/00470_022.html
=====================================================================
祥仔要求上陣 夾爆黃浩然


黎耀祥、黃浩然、蕭正楠、曹永廉及陳國邦等劇集《大太監》原班人馬,昨日到元朗拍攝無綫節目巡禮。祥仔與飾山賊的黃浩然爭奪寶箱,雖然劇組安排替身代祥仔拍鉸剪腳夾浩然戲份,但祥仔仍親身上陣吊威吔。他說:「好耐冇吊威吔,對上一次都係比較簡單嘅鏡頭,我諗係大家錫住我。」浩然則說:「預期正式會有更多動作場面。(續集有壓力?)冇,我對『太監五虎』有信心,成班人有晒默契。」

同場的曹永廉與蕭正楠拍攝疑似斷背情節,阿廉笑言:「正式拍要斷背我都OK,我揀蕭正楠都唔揀黃浩然,佢太man,好惡。」蕭正楠透露陳茵媺生B後會加入此劇:「未知幾時開工,孕婦生完係咪要休息三個月?我諗最快出年三月之後。」

黎耀祥跳起施展鉸剪腳對付演山賊的黃浩然。























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20131011/00282_011.html
=====================================================================
祥仔難頂動作戲提早退休

去年尾播嘅《大太監》口碑唔錯,今年無綫節目巡禮都由原班人馬拍攝《太監五虎》,噚日黎耀祥、胡定欣、蕭正楠、陳國邦同黃浩然去錦田取景,聽講故事由慈禧駕崩後開始,佢哋幾個走出皇宮化身馬賊、西裝大賊同國民黨黨員兼警察去奪寶,仲連場動作場面。

定欣翻生馬賊

49歲嘅祥仔寶刀未老,同黃浩然都有吊威吔鏡頭,祥仔走嚟走去,大汗叠細汗,身手靈活。有人提議祥仔食住條水拍動作戲,佢耍手話:「嘩,我驚食得唔長遠喎,食兩日就退休喇!我年紀大,今日咪當做桑拿減肥,返去實瘦兩磅。」曹永廉同蕭正楠最舒服,簡簡單單拍一場斷背戲。而唯一女將胡定欣就要騎馬上陣,佢話:「好好玩,上一集講我係死咗,唔知將來個故事會點安排。」陳國邦除褲整理威吔時,露出紅色底褲,十足利是封一樣搶眼!  

另邊廂,吳啟華同徐子珊噚日喺柴灣拍劇集《再見明天》節目巡禮,劇情話佢哋因年齡差距唔敢相戀,因車禍令子珊逼啟華表白。有指今年視后係佢同鍾嘉欣之爭?子珊話言之尚早。至於啟華就話:「今年幫無綫拍劇推咗內地兩部劇,推一部唔見一間廠,損失慘重。」

黎耀祥年近半百,身手尚算唔錯。


















(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20131011/18458828

沒有留言:

張貼留言