KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2015年10月9日 星期五

[新聞] 黎耀祥宣揚城市清潔

黎耀祥早前拍攝「清潔香港運動」宣傳短片,雖然祥仔吸金力強,但獲邀公益工作亦義不容辭,他表示:「呢個活動係要多謝呢班人為香港付出,佢哋嘅工作真係好辛苦。」

形象親和的祥仔一出現即遭清潔工「集郵」,他笑說:「有位清潔姐姐係蓋鳴暉戲迷,佢睇足十幾場我哋合作嘅《星海留痕》。」當祥仔為拍攝走訪屋村時,更與一位老街坊相認:「佢問我爸爸係咪做消防員,當年佢哋識嗰陣位街坊廿幾歲,依家都退埋休。」





















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20151009/00282_044.html

沒有留言:

張貼留言