KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2015年10月12日 星期一

[新聞] 黎耀祥期待陳國邦返TVB再合作 贊成外闖搵突破

【明報專訊】黎耀祥和田蕊妮等昨日到大埔林村許願樹宣傳台慶劇《無雙譜》。眾演員齊齊拋許願寶牒,韋家雄笑言希望快點上岸,不用寫公開信。對於劇中一人分飾兩角,演技獲網民讚好?阿田笑指那些網民其實全是她的化身。身旁的祥仔亦睇好對方攞視后:「你今年掂喇,直情無對手!」

指田蕊妮視后無對手

祥仔代記者問阿田想哪套攞視后,阿田笑指對方提問尖銳,她說最公平是《無雙譜》攞視帝,《鬼同你OT》攞視后。祥仔笑說:「你攞曬啲獎都叫公平?你使唔使攞埋飛躍進步?」阿田笑問其實自己是否是時候攞「萬千光輝演藝大獎」,祥仔笑謂:「我攞先,連阿邦(陳國邦)都走埋,還不是我?差不多了。」

對於好友陳國邦自言不想變成一潭死水,故離開無綫?祥仔以過來人身分表示:「不關事的,我都經歷過這個階段,演員到了一個時間便會有另一追求,我當年離開TVB都是做了十幾年,那個階段性每個演員都會經歷過,視乎你點度過,阿邦更加好,可在舞台劇上充吓電,重新去諗。」

祥仔直言十幾年在同一地方工作是會有點停步,這也是他當年離開TVB的原因,因找不到新方向,會想轉換新環境。他希望對方出去闖一下找到新突破,之後再返TVB一齊合作。有信心對方之後會回巢?祥仔坦言覺得會,世界是圓的,而且電視是最好的表演場所,可接近觀眾的媒體,覺得對方經過這個階段後會想返電視台。他又話之前陳國邦無向他透露過離開一事,待對方台灣返港後會相約食飯。阿田亦認同祥仔說法,覺得演員做得一定耐的時間會想去擴闊視野,豐富自己,尋求新衝擊。

記者:陳釗

























(明報)
http://ol.mingpao.com/php/showbiz3.php?nodeid=1444586429326&subcate=news&issue=20151012
=======================================================================
黎耀祥相信陳國邦將來會回巢

香港文匯報訊(記者 吳文釗)黎耀祥、田蕊妮、龔嘉欣與韋家雄等一眾《無雙譜》演員昨日到林村許願樹拋寶牒祈福,希望劇集收視步步攀升。日前陳國邦撰寫公開信表示會離開無,眾演員將此事拿來開玩笑,其中韋家雄更笑稱要盡快上岸不用寫公開信。 

劇中一人分飾兩角,又要女扮男裝的田蕊妮,演技得到坊間認同,她笑言自己只是「鬼上身」演出來,拍檔黎耀祥更稱阿田在視后獎上絕無對手,並即場扮演記者追問阿田想憑《鬼同你OT》還是《無雙譜》得獎,令阿田無從招架,她說:「隨緣吧,最公平是《無雙譜》拿視帝,《鬼同你OT》就拿視后。」祥仔笑指阿田貪心地囊括視帝視后獎,乾脆也要「飛躍進步」獎,阿田笑言最想拿「萬千光輝演藝人大獎」,祥仔即稱應該由他自己先拿,因為陳國邦已經離巢。 

對於陳國邦表示不想自己變成一潭死水才離開無,祥仔認為每個演員在某個階段會有另一種追求,他自己也曾經歷過,並以過來人身份說:「我做了十幾年TVB都離開過,有些人會選擇放長假,國邦有舞台劇做也是好事,在同一個地方工作十幾年會停步,我當時都是這個原因才決定轉換環境,要找新方向去突破。」祥仔又相信陳國邦將來定會回巢,期望對方回來後會有所不同,並打算待對方從台灣回港後,會相約吃飯互相交流經驗。 

(文匯報)
======================================================================
祥仔預言阿田無對手會攞獎

黎耀祥(祥仔)、田蕊妮及龔嘉欣等《無雙譜》演員昨日到大埔許願樹為該劇祈福,對於陳國邦心灰決定離開無綫,祥仔表示自己十多年前離開無綫尋找新方向,也經歷過阿邦的階段,每位演員到某個階段有不同的追求,他相信阿邦過幾年找到新突破,會返來再拍劇。

對於祥仔的對陳國邦的看法,田蕊妮也表示認同。她覺得電視圈一向流動性很大,演員需要擴闊自己視野,刺激情感令演出更豐富。她指這個圈不是一潭死水,而且有生水不斷湧入,始終要給新人機會。

有網民讚阿田一人飾演兩角是神級演技,連祥仔也說沒對手的她會攞獎。問阿田想《無雙譜》還是《鬼同你OT》得獎?阿田笑言:「我對手喺度,提名名單未出,隨緣啦!最公平是《無雙譜》攞視帝,《鬼同你OT》攞視后。」祥仔指阿田的想法對其他人不公平,反問她是否想攞埋飛躍進步獎?阿田笑言是時候攞「萬千星輝大獎」。祥仔戲言陳國邦已離開,論年紀他差不多攞星輝大獎。昨日一同出席祈福的韋家雄笑言祈求盡快上岸,不用寫公開信。

此外,黎耀祥太太昨在微博上載為兒子慶祝18歲生日的一家三口合照,祥仔和太太為兒子送上跑車大蛋糕賀他正式成年,黎太在微博留言:「今天是正橋18歲生日,看着他的成長,真的感到非常幸福和感恩,祝他生日快樂,身體健康,天天都開心。」而麥長青也於網上公開與兒子的撐傘溫馨照。

(星島日報)
======================================================================
黎耀祥靠老婆投入愛郭羨妮


「視帝」黎耀祥日前於無綫劇集與郭羨妮演夫妻,他直言拍攝時將自己與老婆的恩愛經驗滲入角色,令觀眾更有投入感:「睇完會明白夫妻間相處,真係用個心同份感情係最緊要,我同太太感情不嬲都好!」

「三屆視帝」黎耀祥(祥仔)日前於無綫劇集《無雙譜》中,一人分飾斯文書生及粗獷獵戶。問到劇中與郭羨妮(Sonija)演夫妻的祥仔,有否投放個人經驗?祥仔即「開金口」,直認與太太梁耀蓮感情極好,實行乘機冧爆對方:「我成日都話我哋演戲裏面滲入自己喺現代生活嘅諗法同思想,咁令觀眾更有代入感。大家睇完會明白夫妻間相處真係用個心同份感情係最緊要!(拍完同太太感情更好?)我哋感情不嬲都好,因為我好明白呢樣嘢!我哋太早成熟,一早明白男女之間嘅緣分遊戲其實只不過係咁樣!」

生B後更見成熟

祥仔亦表示與Sonija的演出滲入真情,更從中深入了解夫妻相處之道:「我哋個故事滲透咗好寫實嘅現代夫妻感情關係,直頭係借古喻今!Sonija喺劇中婚前鍾意我份人純真,婚後就嫌我無所事事。拍拖同結婚後咁唔同,感情就出問題。」

提到與Sonija久未合作,祥仔大讚對方「升呢」為人母後演技更趨成熟:「我哋對上一次合作已經係2008年拍《Click入黃金屋》,佢做媽咪後成熟咗,我哋話題多咗。大家感覺好熟,而且默契又好!」祥仔又透露將相隔十年再拍電影,與吳彥祖及張孝全合作的他笑言因自己念舊情,所以事前未需與執導的林嶺東傾價錢。

祥仔表示每次拍劇都會滲入生活中的諗法同思想,令觀眾更有代入感。
























祥仔與太太梁耀蓮係圈中恩愛的模範夫婦。




















祥仔透露將相隔十年再拍電影與吳彥祖及張孝全合作。


























(東方日報)
======================================================================
田蕊妮霸氣視后‧‧‧視帝都啱


視后田蕊妮於劇集《鬼同你OT》、《無雙譜》的演技再次獲網民大讚「神級」,成為今屆視后大熱!「三屆視帝」黎耀祥昨日出席活動時力撐對方:「直頭冇對手!」阿田則盼憑《鬼》劇贏視后,《無》劇奪視帝!

田蕊妮、黎耀祥和龔嘉欣等昨日出席台慶劇《無雙譜》活動,眾人於大埔林村許願廣場拋寶牒祈福,祥仔希望「公司年年賺大錢,個個加人工」,嘉欣則盼「個個攞獎,視帝祥仔攞,視后阿田攞」。

信心十足

對於劇中演技再次獲讚「神級」,阿田抵死笑道:「係咪我自己霹靂手打(口架)?其實完全係我化身《鬼同你OT》。」在旁的祥仔大讚她:「睇好你(攞視后),直頭冇對手呀!」阿田即舉起雙手打趣道:「我對手喺度!(滿意演出?)我點都滿意,演員做邊套戲都好,點都冇最好或最差,每次演出都有信心,有信心先可以企喺鏡頭前面。」

倘若《鬼同你OT》與《無雙譜》一起提名,豈不是分薄票數?她笑謂:「依家即刻好多對手,平手。(想邊套攞多啲?)隨緣啦,最公平係《無》劇攞視帝,《鬼》劇攞視后。」祥仔聞言笑說:「你攞晒都算公平?」阿田打趣表示:「我係咪時候攞『萬千光輝演藝人大獎』?」祥仔突然慨嘆道:「今年我攞先,都差唔多喇,連阿邦(陳國邦)都走埋。」

擴闊視野

提到陳國邦發「千字文」打算離巢,祥仔自言當年離開無綫也是因找不到新方向或演技上的特別方法:「喺同一個地方十幾年,都會覺得有少少停步,希望佢出去睇吓、搵到新突破。」阿田則不覺得是一潭死水,認為這行向來流動性高,又需要給新人機會及時間:「做咗好多年嘅去擴闊吓視野、經歷多啲嘢,人生多啲唔同角度令演出豐富啲。」



















(東方日報)有片睇
======================================================================
黎耀祥讚冇對手 田蕊妮視帝視后通殺

「三屆視帝」黎耀祥昨日偕田蕊妮、龔嘉欣等出席台慶劇《無雙譜》祈福活動,談到阿田的演技再獲讚「神級」,祥仔力撐:「我睇好你(攞視后),直頭冇對手呀!」阿田即舉手笑說:「我對手喺度。」問到怕不怕《鬼同你OT》與《無雙譜》同時入圍分薄票數?她笑說:「依家即刻好多對手,平手。(想邊套攞?)隨緣啦!最公平係《無》劇攞視帝,《鬼》劇攞視后。」

三屆視帝吼光輝大獎

祥仔又笑稱差不多可以攞「萬千光輝演藝人大獎」,對於陳國邦離巢,他希望國邦出去闖,尋找新突破,又認為國邦會重返無綫。阿田則表示這行流動性高,擴闊視野後演出會更豐富。

另外,祥仔與郭羨妮於《無》劇演一對夫妻,演出中會否投放個人經驗?他即冧爆太太梁耀蓮:「同太太感情不嬲都好,我哋太早成熟,一早明白男女之間嘅緣分遊戲其實只不過係咁!」










































(太陽報)
======================================================================
陳國邦離巢 曾勵珍唔可惜

蓋鳴暉昨日出席「鳴芝聲劇團25周年生日會」,更獲無綫高層曾勵珍到賀。問到陳國邦離巢一事,曾勵珍直言未感可惜,更表示雙方可以再合作!

蓋鳴暉昨日出席「鳴芝聲劇團25周年生日會」,同於本月3日生日的蓋鳴暉笑言與劇團關係唇齒相依。問到生日願望,她希望粵劇能繼續發展:「希望劇團可以延續使命,將藝術、粵劇傳統發揚光大。25周年真係唔容易,好需要大家支持。」

「TVB培養咗好多人」
而其好友兼無綫戲劇總監曾勵珍更特別到賀,問到陳國邦離開無綫一事,她說:「我都唔了解,不過唔緊要,人各有志,TVB 48周年培養咗好多人,依家都仲培養緊新人。(覺得可惜?)唔可惜嘅,因為佢仲活躍喺呢個圈子,話唔定佢玩完一輪返嚟,公司都歡迎佢。公司資源好多,如果協調到,都可以再次合作。(關菊英唔續約?)佢風花雪月緊,唔想咁困身。(公司有咩方法留人?)可以留嘅都係兩個字『誠意』,佢哋出過去就會發現公司真係好舒服。」

身在台灣的陳國邦對曾勵珍的言論未有回應,而他的太太羅敏莊則說:「咁佢講嘅全部都係事實,我唔覺得佢係Mean(刻薄),我認識嘅曾勵珍係一個好人。有一次去慶功,我哋帶小朋友一齊去,佢都叫傳菜嘅人小心啲,咪整親小朋友,小朋友瞓咗都叫人咪咁大聲。」

敏莊:唔排除再合作
問到會否怕老公嬲?她說:「阿邦唔係一個容易嬲嘅人,即使佢寫信時都唔係嬲,唔排除將來再合作。」

(太陽報)有片睇

沒有留言:

張貼留言