KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2015年10月11日 星期日

[新聞] 黎耀祥田蕊妮互睇好 再封視帝后

【明報專訊】很多成功藝人的星途並不平坦,如何將絆腳的碎石築成登上燦爛光輝的階梯,視乎個人的選擇和態度,而態度決定一切!黎耀祥和田蕊妮兩個好戲之人經過多年默默耕耘,憑住對演戲的堅持、努力及專注,登上事業高峰。祥仔由跑龍套變身三屆視帝,阿田亦由亞視暗星擢升為無綫視后。經歷過人生的高山低谷,讓他們更珍惜現在所擁有的一切。兩人在今屆視帝視后爭奪戰中,都是熱門人選,祥仔有望破紀錄第四度登上視帝寶座,阿田亦極可能再做視后。他們都說看好對方奪獎,不過也要看天時、地利、人和。

無綫台慶劇《無雙譜》有黎耀祥和田蕊妮這對視帝視后級人馬坐鎮,雖然二人劇中對手戲不多,但阿田自爆在片場常「冤」住祥仔研究劇本:「咁大間城隍廟,唔係唔問呀?我唔係成日問人㗎,見係佢先問。」

祥仔激讚阿田專注:TVB近10年未見過

祥仔亦盛讚阿田是好對手兼好同事,每次開工跟對方的話題都是圍繞做戲:「不似現在好多年輕演員圍埋一齊不是談波鞋便是談上咩網、whatsapp等,我心諗:『關咩事呢?而家做緊戲喎!』本身拍電視劇時間已好趕,為何還可分心去玩呢!而阿田是會好專注、專心和尊重去做好那件事,我好欣賞她這態度,我在TVB近這10年未見過有一個演員係咁專注,當佢做緊戲時,佢所有的諗法、思想、行為都係圍繞住做戲。」

阿田愛與祥仔聊天 學演戲做人道理

阿田直言特別喜歡與祥仔聊天,因為不止在演戲上會有所得益,亦想從祥仔口中吸收一些做人道理:「佢同我講過做戲無論幾好都好,根本係關乎你五臟六腑的事,我初時諗都冇諗過關咩事,最多都係關我的情感事,原來佢就係話情感會帶動你的五臟六腑,即係你個人燥,某程度上係影響緊你的肝臟,每次聽完佢講我都有得益,雖未必即時做到,但在第二套劇我知道自己做到。」在旁的祥仔則開玩笑說,遲一些你做到肝炎便到位了。

祥仔:阿田不要跟我爭視帝

祥仔在《無》劇中飾演的朱爾旦性格單純,處理上亦比較簡單,相反阿田要一人飾演兩角,其中一角更是一個切切實實的男人,她坦言剛看到劇本時很興奮,但拍落卻覺得十分辛苦,因不斷男女轉換,笑言差點黐線:「我試過好投入地去演哥哥,之後好快又轉妝做返妹妹,當時居然有毛管戙的感覺,覺得自己扮女人。有時兄妹同場,還要幻想對方存在,對住空氣自己做戲。」祥仔盛讚阿田今次演男人及格有餘,並笑言叫對方不要跟他爭視帝。阿田鬼馬說:「好啦,我讓個視帝畀你。其實我一早都睇好祥仔,因之前睇完《梟雄》宣傳片後我直接同佢講,我好耐無睇過終於有得畀黎耀祥爆的角色,我見到佢眼中有火,我都好期待。」

阿田在《鬼同你OT》裏的一個「神同步」,讓她在視后爭奪戰中率先帶出,成為熱門人選,加埋今次在《無》劇中一人分飾兄妹兩角,自然被睇高一線。而祥仔的勢頭也不比阿田弱,一人獨攬《無雙譜》和《梟雄》兩套台慶劇,連影帝黃秋生都看好他,好大機會第四次舉起視帝獎座。

四度封帝?「咁我梗係想啦」

問祥仔可有信心第四度封帝?相比於對演戲的貪戀,祥仔對獎項則隨遇而安,他坦言信心一向都沒有,因攞獎包含很多因素在裏面,不是攞了就代表你好,亦不會刻意去追求:「不過你問我想唔想攞,咁我梗係想啦,你話畀我當然好啦。」阿田亦認同攞獎要看天時、地利、人和,不到自己去想和計算,但她對自己的演出一向都有信心,覺得演員要有信心才可站在鏡頭前演戲。二人亦齊聲表示看好對方再獲得視帝和視后。

演戲如人生 上上落落才好玩

「人生有幾多個十年?」祥仔將迎來入行第三個十年,事業上經歷過高山低谷,憑住對演戲的鍾情,他由初入行的一個跑龍套變身今日的三屆視帝,他認為演技和人生一樣,沒有到頂的,演技會隨着人生經歷而昇華:「演戲和人生有一個共同的元素,就是經歷。我經常都說演戲唔係一個表演,演戲係一個經歷,經歷唔會到頂的。就算你現在擁有所有東西,但第二日醒來又可以有其他經歷。」阿田亦覺得演技正如人生一樣,未去到最後一刻都不知自己哪一秒最精彩、最燦爛,不會有人不停上,亦都不會有人不停跌,一定是上上落落才好玩。

每個成功男人背後都有一個賢慧的女人,祥仔感謝身邊的那個賢內助,無論是屋企事,抑或是工作上的安排都幫他打理得井井有條,讓他可專注工作。

阿田與杜汶澤聚少離多「互相掛住」

相比祥仔兩公婆形影不離,阿田和老公杜汶澤各有各忙,聚少離多:「心掛掛都會,因為佢成日飛來飛去,我雖然在香港,但又不在屋企,所以都會掛住。但我覺得咁樣幾好,因為仲有互相掛住的感覺,是幾難得的,同埋會珍惜放假的時候。」

祥仔自覺年紀大 滿足現狀

而經過多年默默耕耘,終於捱出成就,祥仔和阿田都特別珍惜現在擁有的一切,對獎項及名利反而不會看得太重,對祥仔而言現在是很適中的階段:「我經常都話後生應該搏,但我們始終年紀大了,同後生真係兩個心態,如果我現在30幾歲,我真係會同你講我還可以有好多發展和想法,不過老實講,如果我現在要發展新的事業或市場,10年、20年後都70歲,唔通仲做男主角?我好滿足這個時刻,我覺得現在是恰如其分地做自己的事,不會再去超越,或強求啲咩。我現在心態好舒服,有又得,冇又得,嘗試在每樣嘢中間找到樂趣。」阿田則希望自己不斷成熟、不斷經歷,從而豐富自己的內在,這也是她這刻想追求的。

黎耀祥髮型:Ivan@HEADQUARTERS

黎耀祥化妝:Din Tse@gmail.com

田蕊妮:ZADIG & VOLTAIRE @ I.T

場地:香港觀塘帝盛酒店

記者:陳釗

攝影:梁迺楠
































































(明報)有片睇
http://ol.mingpao.com/php/showbiz3.php?nodeid=1444501024149&subcate=news&issue=20151011

沒有留言:

張貼留言