KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年2月1日 星期三

[新聞] 祥仔投資唔靠炒:你估唔會蝕咩!

「密密做」的黎耀祥,雄霸兩屆「視帝」令他工作接踵而來狂吸金,但他卻無一套完善的投資計劃:「我寧願用勞力密密做,將錢累積起嚟仲實際,你估投資唔會蝕咩!」

口述:黎耀祥 筆錄:影視組

我投資唔叻,好耐以前跟同學夾錢買股票都輸,其實香港冇邊個人未輸過股票!我數口又唔叻,學唔到人哋睇實個股巿,所以我唔適合炒股票。咁多年嚟都係老婆幫手睇住財政,我哋嘅投資都係買層樓住,喺銀行或保險公司買少少基金咁啦!

最近兩年,好似淨係得有錢佬可以錢搵錢,而低收入人士就廿四小時係咁做,係咁多就得咁多!近排啲樓巿咁高,雖然我近年環境好啲,但都追唔到,全部都係有錢佬玩!所謂投資,其實係呃人㗎!投資顧問有套理論話追通脹喎!其實通脹對中產階層影響唔大,通脹後,一隻雞蛋由四毫加到六毫,對中產影響唔大,投資顧問都會成日勸我買樓收租,話每年租金有3、4厘回報。有時投資都唔係賺梗,係有機會蝕!所以我冇興趣!

有叫價能力

可能我性格問題,要錢,我寧願用勞力密密做,將錢累積起嚟仲實際,你估投資唔會蝕咩!我數口唔精,尤其同人傾工作就最慘,成日畀人壓價,不過所謂人老精鬼老靈 ,依家我都有叫價能力,加上我老婆都會幫我傾,好好多。我哋係由低做上嚟,好珍惜做嘢嘅機會,呢啲係老嘢心態,唔係淨係講賺錢,係證明你嘅價值。今時今日有工作搵上門,我都唔會推,少啲錢咪少啲錢囉!得閒咪做咗佢,我就成日都輸呢啲心態,永遠賺唔到最大舊嘅錢,但我會安慰自己,夠用咪算囉!(明日待續)

腳踏實地的祥仔,早前孖住囝囝拍廣告,實行父子檔吸金。




















密密出席活動搵銀,令祥仔形象變得更親民。


















(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120201/00470_040.html

沒有留言:

張貼留言