KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年9月6日 星期四

[新聞] 回巢要求多激嬲高層 《巾幗梟雄3》 踢走鄧萃雯

無綫為了明年香港免費電視牌照的一場埋身戰安排連串秘密武器,除打友情牌,搵來王晶和曾志偉幫忙力邀葉德嫻和劉德華回巢拍劇外,又成功說服金牌監製李添勝高薪留任,「金牌編審」張華標強勢回歸籌拍劇王《巾幗梟雄3》。《巾幗》系列「柴九哥」黎耀祥是標記,《巾幗3》當然有預埋他,唯獨重點人物之一的「四奶奶」鄧萃雯,卻因為合約問題,加上恃住名利雙收要求多多,吊起嚟賣,觸怒了無綫戲劇製作總監曾勵珍慘遭被飛,取而代之的是失戀視后胡杏兒,怪不得之前李添勝回應傳媒時說:「我明年3月係開劇,有預黎耀祥,但冇鄧萃雯!」
黎耀祥、鄧萃雯憑兩部《巾幗梟雄》兩奪視帝、視后,非常強橫。最近無綫在深夜時段重播《巾幗梟雄》,OL上班族寧可晚晚捱眼瞓亦要追看,劇力仍然驚人,《巾幗》系列長拍長收,只可惜,《巾幗梟雄3》兩人不能結戲緣,未能打破三度問鼎視帝、視后的神話。

雯女要求多

「無綫唔係唔想用雯女,只不過係佢太寸咀啦,恃住兩大王牌劇《金枝慾孽》同《巾幗梟雄》食到糊,大陸劇源源不絕,魔童王維基又以3倍價錢挖角,以為被捧上天,就可以要求多多,吊起嚟賣。其實去年拍完《金枝慾孽2》之後,佢同無綫經已冇晒部頭合約,無綫多次想同佢傾約,點知佢經理人放晒聲氣,話雯女今非昔比,佢忙於大陸拍劇搵人仔,唔係大劇,冇靚位,冇獎拎係唔會返歸,不過,開拍《巾幗》系列就唔同,但佢一定要求添哥做監製,仲要指定編劇……高層曾勵珍把鬼火,下旨決定將佢飛起,益自己友,兼且聽教聽話嘅胡杏兒好過,所以《巾幗3》初步擬定的演員名單無鄧萃雯,反而有珍姐愛將,連中3元嘅『必文』敖嘉年做第2男主角。無原班人馬,《巾幗3》一定會同1、2輯完全唔同,會用全新人物、背景拍攝。」知情者爆料說。

祥仔無失望

對於能否同老拍檔鄧萃雯再續戲緣,黎耀祥有所保留話:「依家講明年2月嘅事,言之尚早啦,都唔知咩環境,又唔知劇本係點,唯一可以講,杏兒同雯女都係好演員,如果添哥換杏兒,可能覺得角色適合佢啫!(會唔會失望?)又唔會,又唔可以合作一世嘅,要拍下其他人,好似《巾幗梟雄之義海豪情》都同好多新演員合作,我冇乜所謂。」至於李添勝則覺得:「我哋要突破框框,唔可以睇來睇去嗰幾個,所以都會加入新人演出。」

























(星島日報)
http://www.ihktv.com/rosybusiness3-myolie.html

1 則留言:

  1. 2012-09-06新聞



    胡杏兒再見前度唔尷尬





    杏兒又否認有指她頂替鄧萃雯拍攝《巾幗梟雄3》,她說:「邊有可能頂替到雯女,我經驗唔及佢。」








    回覆刪除