KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年9月4日 星期二

[FACE週刊第276期] 視帝的新課題 黎耀祥

《造王者》挑起大樑、《巾幗梟雄》深夜重播、坊間又到處散播着即將開拍《巾幗 3》的傳聞,一年一度,又到了全民吹捧黎耀祥的時候。

兩年前剛拿視帝,我邀黎耀祥做訪問,當時他說:「我哋喺呢行咁多年,邊會咁易俾人吹捧到……吹捧我?黐線!」

兩年過去了,祥仔還是祥仔,吹捧不了,可是摧殘得了。

過去兩年,年產劇集八十多集,平均四天拍一集;劇集煞科,輪到奧運特備節目、港姐決賽嘉賓、大小綜藝節目、宣傳廣告還有出埠登台拿獎,原來拍完劇更忙,原因簡單:「唔紅邊個搵你?你唔紅,棟你喺度都費事啦!」



















厚粉大眼袋一臉疲態的黎耀祥說,最近晚上看重播的《巾幗梟雄》,對比三年前和現在的自己,起碼老了十年:「後生最恨做男主角,覺得做咗男主角就係成功,一定會開心;原來,做咗男主角都唔係必然開心,成功並唔等於開心。」尋開心,是現年 48歲的視帝黎耀祥最近在探討的新課題。

巔峰心聲




                                 















 從綠葉祥仔、到視帝祥哥,黎耀祥說自己沒有變,訪問、宣傳、節目嘉賓,別人出聲邀請,他能排到的都盡量一一滿足,寧願自己少點休息。這一天見面,再厚的粉也蓋不住黎耀祥的疲態:「我真係唔知幾時停。其實我真係幾攰,身心俱疲……個樣攰係其次,最主要個心攰……」黎耀祥說,自己忙到連兒子也看不過眼:「佢問我:『爹哋你使乜咁辛苦?好多嘢你可以唔做㗎!』我答佢,拍電視唔同第二樣,郁啲就話唔去,個個藝員都話唔去,咁電視台點算?都明白嘅,紅吖嘛,梗係搵你啦,唔紅邊個搵你?唔紅叫你做港姐嘉賓做乜鬼?棟喺度都費事啦。」 85年加入藝訓班,捱足 24年終於等到一個叫「柴九」的角色,幫他做上男主角、拿下視帝、成為電視界最高民望的演員,毫無疑問,以實力派來說,黎耀祥這三年處在事業和人生的巔峰,人在巔峰的心聲,黎耀祥說:「想停但係停唔到囉……」

「以前拍戲過完癮就走,宣傳活動我係大布景板,次次第一個到,影完大合照第一個撇……真正係自由自在,開心生活。

死得眼閉

政府開放免費電視牌照,刺激本港電視界銀彈撬人潮;強國電視業更是發展蓬勃,拍劇酬勞多觀眾更多,小生花旦紛紛北上。黎耀祥卻在去年王維基大舉撬人之際,與無綫簽多三年藝員合約(他從未簽做「親生仔」,他經理人一直是他的老婆)。他說,他老了,沒必要也沒衝勁出去闖。

「出去無非為搵錢,搵多啲錢都係為開心啫,我o依家夠開心啦!拍嘢,係一班人喺度玩咋嘛,同班熟人玩梗係開心過同班唔熟嘅人玩啦。我唔想出到去,唔知人哋梳頭定化妝,點叫人好……我好贊成後生嘅去闖,我呢,年紀大啦,唔闖啦,闖都係計未來十年嘅數咋嘛,再紅,我十年後都六十歲,一定要退落嚟,做咩要博?」

新劇《造王者》題材嚴肅收視最高一樣有 31點,師奶殺手黎耀祥功勞最大。
























每晚 12點重播的《巾幗梟雄》又成為全城熱話,黎耀祥說聽過傳聞開拍第三集,但未經證實。
























2010年,黎耀祥憑《巾幗梟雄》裏的柴九一角勇奪視帝,獲頒獎嘉賓吳君如吻賀。
























98年離巢闖影圈,黎耀祥拍過不少低成本爛片:「劇本唔好、劇情唔合理,演員都可以利用演技令件事合理啲。」
09年走紅以後接下大量廣告代言工作,黎耀祥在最新的超級市場廣告裏反串扮師奶。


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
安於現狀的另一個原因,黎耀祥說,是因為他 98年,離開無綫闖過影壇,闖,對他來說不是新鮮事:「當時離開,唔係想搵錢,係因為年輕。作為一個演員或者一個人,都需要經歷多啲。人生係一個過程,睇多啲經歷多啲,比搵多啲錢寶貴得多。我成日都話我人生冇乜遺憾,由低處去過高處,每一個階段都停留過,一個咖哩啡,捱到上主角,攞埋獎、出埋書、唱過歌、拍過戲、做過舞台劇……夠豐富啦,如果我係一本書,呢本書寫得結局㗎啦;講得徹底啲,如果我聽日就走咗,我都走得心安理得。五年前,我阿媽瞓住咁走咗。前一晚仲見到佢,第二朝就收到電話話走咗。我攞獎嗰年,人之常情,都會諗吓,如果阿媽未走睇到就好喇……講真,如果阿媽睇到又點呢?價值觀係我哋訂咋嘛!呢個世界無盡頭㗎,你仲想攞啲咩?個世界咁大,你攞得幾多?攞幾多為之夠?咪就係,你覺得夠,就係夠囉!」

天道酬勤


























不想頻撲北上,黎耀祥的另一個原因,太太 Julia代答:「佢邊度捨得個仔!」黎耀祥 92年與拍拖十年的首任妻子結婚。婚後一年離婚,再與現任妻子 Julia組成新家庭。兩人現在有一個 14歲的兒子, Julia則身兼多職,每天開工跟在黎耀祥身邊,是經理人也是助手。

「阿仔 10月就夠 15歲,可能佢由細到大都黐住我哋兩個,去到邊都一家三口一齊,唔算反叛。我諗嘢嘅方式,阿仔學咗好多,我覺得佢嘅 EQ幾好,幾識得忍耐,控制自己情緒。細個佢想買嘢,我會掉一百個問題畀佢諗,呢個真係好啲?嗰個呢?買咗又點呢?諗吓諗吓,最後佢通常唔會買。買唔買唔係重點,但係買嘅過程中學到,人做一樣嘢之前一定要諗清楚。最後做錯決定經常發生,但起碼你諗過。我覺得我教得佢最好係呢樣。我成日都同佢講,天道酬勤,上天係會獎賞勤力嘅人。呢個世界有個定律,人幾蠢都好,勤力就得;我成日同佢講,老豆成功唔係因為叻,係因為我最勤力,我好勤力,我比任何一個人都勤力。不過我成功咗,但係成功嘅代價,係兩年時間老到似十年,因為呢兩年真係捱得好緊要。所以呢,個世界好公平,要成功,真係要付出好多。」

童年與母親合照,黎耀祥說:「阿媽 5年前過身,我都諗過,點解我攞獎佢睇唔到。」
























常與太太梁耀蓮(Julia)、兒子黎正橋一起工作登台順手度假, Julia曾是李麗珍助手,在片場結識黎耀祥。


                                               
潑墨



演紅柴九後,黎耀祥出書教做戲,電視台人人有一本。
                                                    

























讀緊藝訓班時愛讀俄國戲劇大師斯坦尼斯拉夫斯基的《演員的自我修養》,現在的黎耀祥自己也是大師, 2010年推出《戲劇浮生:黎耀祥論演技與人生》,電視台後輩人人都有一本。

「我曾經好鍾意鑽研角色鑽研演技,每個角色都要設計;前幾年開始,演戲對我唔再係表演,係人生經歷同主觀意欲;以前係工筆畫,精雕細琢, o依家變咗潑墨,想點做就點做。」

嗯,就是令狐沖打遍天下無敵手的獨孤九劍,以無招破有招,追求的是劍意,而不是劍招。你估睇完本書,就可以做黎耀祥啦咩!

撰文:朱小博
攝影:范仲良
髮型: Ivan Lee@Headquarters
化妝: Din Tse
形象: Bryan@the Flaming
服裝提供: COOLDAY,SIR

http://www.ihktv.com/face-276-waynelai.html

沒有留言:

張貼留言