KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年9月14日 星期五

[新聞] 黎耀祥了解冇工開悲哀


黎耀祥日前再為某電器品牌廣告擔任代言人,拍攝平面廣告照那天,祥仔分別以廚師和休閒Look等拍攝,談到近年不斷拍了多個不同的廣告,計有超級巿場、酒樓和家品等時,祥仔笑說:「其實我仲有好多嘢可以拍o架!好似洗頭水、相機、樓盤咁,全部都唔拘!」


拍罷劇集《神探高倫布》後,祥仔正在休息,不過卻不時出席宣傳及其他活動,問何時可以正式休息,他說:「都唔到我哋控制,冇人搵我咪停囉!自己由低做起,知道冇嘢做嘅悲哀,所以好珍惜每個工作機會。」不過祥仔已計劃下月與太太旅行。


黎耀祥珍惜每個工作機會。


                                                    (太陽報) http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120914/00470_093.html ======================================================================== 黎耀祥搵銀至上不言休

黎耀祥日前為某電器品牌拍攝平面廣告照,這次是祥仔第三次為此品牌擔任代言人,當日他分別以廚師、休閒look等上陣。近年,祥仔拍下不少廣告,除了超巿,更有網站、酒樓、家品等,但他笑言:「其實我仲有好多嘢可以拍o架!好似洗頭水、相機、樓盤咁,全部唔拘!」祥仔這幾年一劇接一劇,問他何時可休息?他謂:「自己經歷過由低做起,知道冇嘢做嘅悲哀,我好珍惜工作機會,好似廣告咁就最現實,你紅咪有得做,冇知名度咪可以休息囉!」不過,祥仔已計劃10月與太太去旅行,休息完再衝刺。

黎耀祥對每個工作機會都很珍惜。
                                                      (東方日報) http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120914/00282_095.html

沒有留言:

張貼留言