KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年3月29日 星期四

[新聞] 黎耀祥變身星爺玩喪跑

【明報專訊】黎耀祥擔任百佳超級市場代言人拍攝新一輯廣告,他以周星馳電影《功夫》的造型亮相,以飛毛腿走天涯到各地揀選優質靚貨。拍攝當日,祥仔在布景前喪跑,跟來自美國、智利、泰國與韓國的演員鬥鬼馬;再配以電腦後期製作,祥仔變身「摩打腳」極速走遍全世界搜羅靚貨之旅。

黎耀祥以星爺《功夫》的造型拍廣告,大家覺得似不似呢?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20120329/saa01/mcc1.txt
======================================================
黎耀祥嘆拍廣告辛苦

黎耀祥早前以周星馳於電影《功夫》中的造型為代言的超巿拍廣告,並重演狂跑一幕,他大嘆別人拍廣告都很簡單,自己就很辛苦!

























(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120329/00470_044.html
======================================================
黎耀祥星爺上身狂跑  

第三年為超巿代言的黎耀祥,繼葉問造型後,再以周星馳於電影《功夫》中的造型拍攝廣告,並重演狂跑一幕,整天要做跑動作,祥仔笑言:「唔知點解人哋拍啲廣告好簡單,我拍親嗰啲都係辛苦,真係辛苦錢嚟o架!」

說到扮鬼扮馬,祥仔坦言現時已沒有那種活力及體力,他謂:「真係攰,扮嘢係需要好大energy同體力,我諗我係冇咗嗰種活力,依家福祿壽真係冇得頂,祖藍、思捷仲後生,而阮兆祥仲搵到好多idea,真係好犀利。」

黎耀祥扮星爺在《功夫》中的造型拍攝廣告。




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(東方日報)
======================================================
黎耀祥模仿星爺拍廣告
 
  繼百佳超級市場第一輯電視廣告中的葉問造型,黎耀祥 (祥仔) 於新一輯廣告中繼續扮鬼扮馬,模仿周星馳(星爺)於電影《功夫》裏的造型,飾演以飛毛腿走遍全世界的超巿專員,為顧客揀選各地至優質靚貨。

  拍攝當日,祥仔於翠綠布景前喪跑,並與五位來自美國、智利、泰國及韓國的演員齊齊做出生鬼表情,過程相當爆笑!配以電腦後期製作,祥仔即變身摩打腳,極速走遍全世界,為觀眾帶來一場娛樂性十足的環球搜羅靚貨之旅。



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

(成報)

沒有留言:

張貼留言