KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年4月13日 星期五

[新聞] 無懼王維基套現50億搞電視台 祥仔:短期內難威脅無綫

無綫新劇《大太監》主要演員早前到橫店拍外景,昨早黎耀祥、曹永廉、蕭正楠、胡定欣及梁烈唯完成拍攝回港。提到有指城市電訊出售電訊業務套現50億元,為新電視台挖角大展拳腳。黎耀祥說:「無綫有40幾年根基,唔會話幾年就可以搞得到嘅!」

談到「城電」出售電訊業務套現50億元,黎耀祥坦言電視業界都認為早前「城電」宣布的投資金額明顯不足,現在套現50億元確實會更有助營運,更希望對電視業界產生良性競爭。提到無綫最近亦頻頻出手挖角,更有指萬綺雯及王光亮等久未露面藝人會陸續加入。黎耀祥說:「係好事,我自己都未同萬綺雯合作過。」他覺得娛樂圈是圓的,不同藝人總有機會合作碰頭機會。

此外,談到是次到橫店拍攝《大太監》,黎耀祥透露因天氣關係,確實比預期辛苦。提到有雜誌指徐榮及李忠希,於橫店拍攝時化身成陳茵媺的「觀音兵」。黎耀祥說:「唉,橫店都已經長駐狗仔隊,仲會有呢啲新聞,就當係套劇嘅報道啦!」提到有指陳豪成功向陳茵媺求婚,更會於12月舉行婚禮。他笑說:「係?咁咪好囉,佢哋兩個感情好好。」

梁烈唯胡定欣一馬當先,祥仔與老婆大墮後。

























(頭條日報)
http://www.hkheadline.com/ent/ent_content.asp?track=news&contid=122246&srctype=g

http://news.singtao.ca/toronto/2012-04-13/entertainment1334298534d3807380.html
=======================================================================
黎耀祥加簽無綫三年

黎耀祥、曹永廉、胡定欣和蕭正楠等剛完成無綫新劇《大太監》的外景拍攝,昨日由橫店返港。上午 11時許,曹永廉太太姜依蘭帶同子女在機場接機,阿廉見到一對寶貝即又攬又錫,場面溫馨。

恭喜陳豪

祥仔太太專程飛往橫店陪老公,昨日兩人一同返港,有傳陳茵媺和陳豪計劃年尾結婚?祥仔說:「咁咪恭喜,陳茵媺之前專登返嚟畀驚喜佢,我諗佢哋打風都打唔甩。」對於王維基將電訊業務賣盤,全面專注電視廣播發展,祥仔亦贊成:「有資金先能健康發展,無綫有 40幾年基業,點會兩、三年搞得掂。」他透露剛與無綫加簽三年合約。

採訪:卓寶花
攝影:黃偉雄

黎耀祥有跟得老婆陪往橫店拍劇。


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20120413/16243522

沒有留言:

張貼留言