KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年4月6日 星期五

[新聞] 毒害老婆奸到癲 黎耀祥歹出生天

冰封四年最近重見天日的無綫新劇《盛世仁傑》,最大賣點係視帝黎耀祥(祥仔)飾演奸角,與金像影帝鄭則士(Kent哥)飾演的狄仁傑在劇中大鬥演技,久未演奸角的祥仔,早前剖析拍攝此劇時的心路歷程,坦言與Kent哥一直合作無間。 撰文: 雯雯 攝影: 木喜

祥仔坦言此劇選角上極之合適,皆因Kent哥是金像影帝,而祥仔的演技也十分資深,祥仔表示:「套劇講兩個好有份量的角色對壘,同Kent哥合作好好,佢對劇本上會提出好意見,大家合作好暢順,好有默契。(討論區有人支持你,亦有人讚Kent哥做得好)我不嬲都覺得冇所謂,討論區自由發言。總有人鍾意你,有人唔鍾意,唔需要太介懷。(幾耐冇演奸角?)十幾年冇做奸角,我覺得演奸角幾好玩,好大發揮。劇本鋪排得好好,因為我飾演武承嗣個仔犯罪,Kent哥飾演狄仁傑秉公辦理,令個仔處死。後來我為鞏固權位不惜毒死妻子,係個悲劇人物,後尾更陷入瘋狂狀態。」

演奸角唔怕畀觀眾鬧

近年祥仔踏上事業高峰期,《巾幗》系列中「柴九」、「劉醒」,正氣形象深受劇迷歡迎,亦為他帶來兩座「視帝」銜頭,但在《盛》劇中,祥仔飾演的是陰險毒辣的武承嗣,問到會否因此而遭觀眾唾罵時?祥仔一副大無畏精神:「唔會,家觀眾好冷靜去睇演員演技,係咪帶到角色配合劇情推進,唔擔心觀眾鬧,觀眾睇我演戲咁多年,好了解我。」

談及《盛》劇在拍竣四年後才播出,劇中演員包括郭羨妮及廖碧兒均已離巢,問到會否影響收視時,祥仔表示:「古裝冇時間性,唔同時裝攞手機會變舊款。同埋香港觀眾好鍾意上網睇劇,開套電視睇劇太方便啦,我都期待睇吓香港觀眾反應,因為每個角色我都用心做。(有信心再攞視帝?)視帝要睇好多因素,我不嬲都盡咗力就算,有獎攞就當花紅。」

「有劇一定TVB優先」

無巧不成話,無綫另一套正在拍攝的古裝劇《造王者》,亦是祥仔和Kent哥做對手戲,但這次是忠奸角互換,祥仔表示:「係呀,《盛世仁傑》係唐朝、《造王者》係宋朝,我同Kent哥忠奸角色互換,幾有趣。相距百幾年,好似前世今生延續篇咁。(《盛世仁傑》有乜難拍場面?)經常要黐鬍鬚。(有為角色加戲?)我不嬲都唔加戲,頂多係將情緒豐富啲。」

無綫刻下正處小生、花旦逃亡潮,曾與祥仔合作《法證先鋒III》的張可頤,亦落實過檔「魔童」王維基的新電視台,為無綫一線小生的祥仔,亦坦言王維基曾有意邀請他加盟:「有Call過我約食飯,但我太忙,佢哋又忙開台,無謂打搞人哋。其他大陸劇都係傾緊,但TVB仲有三年約,有劇一定係TVB優先考慮,因為我熟識呢度環境,講吓笑都唔怕得罪人,暫時未睇到外面有乜吸引。(王維基開多個台搶走晒甘草演員?)其實都係好事,我覺得做呢行都係講創意,多個台,多劇開,多啲創新劇集係好事。」祥仔懂得飲水思源,難怪他可以站穩一線小生地位。


















(新報)
http://www.hkdailynews.com.hk/enews.php

沒有留言:

張貼留言